sreda, 19. januar 2022

52 CCT - rjavi odtenki

 Pri voščilnicah v natur odtenkih vedno tavam v temi. Rjava res ni moj TOP odtenek v barvnem krogu :P. Ampak  smo malo reciklirali nahrčkane izrezke/materiale in rešili neuspele poizkuse...

Jelenček je omagal, ko je hotel v somraku ukrotiti ples snežink z vrvico in se pri tem sam zapletel v njo. En del snežink mu je uspelo spraviti v obroč, čeprav je veter še kar divjal in jih skušal razpihati :P.

V igri svetlobe se lepo vidi večplastnost voščilnice oz njen 3D efekt, saj so elementi naloženi v osmih plasteh....

Jelenčke mi je davno tega poslala Andreja. Ozadje je bilo preveč rjavo za ta birmanski projekt, snežinka je prvi izrez Memory box šablone dobljene od Mojce - res ne vem zakaj je ostala neuporabljena :(, z vrvico iz jute sem za praznike dobila okrašen domač teranov liker, embossiran pravokotnik pa je tudi ostanek ne vem več katerega projekta... Res sem si zadala, da malo zmanjšam količino izrezkov in ostalega nahrčkanega materiala ;).

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca januarja
Lil patch of crafty friends #174 - ang
NBUS # 34 - ang (die of sussex globe snowflakes)
Dream valley #261-anything new (die of sussex globe snowflakes)
TTCRD  -ang
Addicted to stamps #421-make your mark (background is made with stencil and distress pads, reindeer is colored with distress pads)
52 CCT - 3 shades of brown (odtekni materiala  + Delicata: dark brown shimmer; Distress: ground espresso, walnut stain, gathered twings...)

Pošiljam sončka :)!
pa, pa
Ne-Ja

12 komentarjev:

ArtMBR pravi ...

No vse enkrat prav pride. če pri uporabi elementov slediš še nekaj izzivom potem sigurno nekaj "rata". In tebi seveda spet je. Izredno všeč mi je postavitev.

Valerija pravi ...

Super si se lotila barvnega izziva. Jaz še tuhtam o njem... mi bo najbrž spet zmanjkalo časa...
Čudovita voščilnica je nastala.

Tina Z. pravi ...

Fantastične kombinacije, super duper za porabo ostankov, jaz ne morem več predala z njimi zapirati, tako da me tudi to še čaka.

Francesca pravi ...

Very adorable! Thanks for playing at Through The Craftroom

oldpunca pravi ...

Navdušena sem nad tvojo voščilnico. Super si porabila ostanke različnih projektov. Ti lahko pošljem vsaj od mojih škatel z ostanki? :-))))

iris-irena pravi ...

Krasno in rjavi odtenki so meni najljubši. Krasne kombinacije.

LP

The Dream Pages pravi ...

Lovely.. Its beautiful..
Thank you so much for joining us at Addicted to stamps and more.. Dt Swapna

TracyB pravi ...

A wonderful use of one of your not so favourite colours. Love your beautiful reindeer he is adorable.
Thanks for creating along with us at 52CCT. Hope you will join us again.

Ilonka pravi ...

Youre card is so beautiful, thanks for sharing it with us at The Lil Patch of Friends Challenge Blog.
Big hugs Ilonka DT

Andreja pravi ...

Super si se uporabila rjave barve in naredila čudovito voščilnico :-))
Vesela sem, da si se nam pridružila na prazničnem izzivu pri 52CCT.

Goga pravi ...

Čudovita praznična voščilnica v rjavih tonih. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

laurie pravi ...

How adorable! Love this. Thanks for playing along at Addicted to Stamps and More!