petek, 14. avgust 2020

Recikliranih 60 za GD Scrapping 4 fun #173

Pozdravljene, danes sem z vami kot gostja v ustvarjalnem teamu Scrapping 4 Fun. Na temo karkoli sem pripravila reciklirano voščilnico za bodočo 60-letnico. Plan je sicer bil, da naredim easel voščilnico, nekaj podobnega ste videle že tukaj, vendar sem prehitro zalepila izrez in to ugotovila, ko je bila voščilnica tik pred koncem...


Reciklirala sem embalažo od ličil, ki je na to čakala že res preveč dolgo, in jo nalepila na viola osnovo. V osnovo je narejen izrez, ki ga zapolni acetatna folija, da se šopek bele sivke nadaljuje tudi v notranjosti. Malo sem se poigral z vzorčki, ki so tako še bolj poudarili  številko 60.


Sprva sem se bala, da bo kontrast prevelik, ampak se mi zdi, da se vse barve solidno povežejo. 


Fotografiranje pa je nemogoče že zaradi bleščanja bakrene barve, kaj šele acetatne folije...

V notranjosti se skriva poklopec s šopkom, ko ga odpreš bo notri namig na darilo in seveda želje za slavljenko. Ampak o tem kdaj drugič, da prehitro ne povem preveč :P.


Sedaj pa vas vabim, da se nam pridružite na Scrapping 4 fun #173 na temo karkoli. Sponzor izziva je The paper shelter.


Ostali izzivi: 
Najlepši par - galerija meseca avgusta (vse šablone)
Crafty sentiments - ang
Lil patch of crafty friends #139 - ang
TTCD  -ang
 
Lep vikend vam želim in hvala ker pokukate k meni :)!
Ne-Ja

4 komentarji:

  1. Odlično ti gre od rok recikliranje. Prekrasno voščilnico si naredila in notranjost mi je še posebej všeč

    OdgovoriIzbriši
  2. Great card! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

    OdgovoriIzbriši
  3. Fabulous card!
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at
    Through The Craft Room Door this week. Looking forward to seeing you again in our next challenge.
    Crafty Hugs x
    Debbie Maddock
    TTCRD DT
    My blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Fabulous job of re using the packaging to make a stunning card. Thank you so much for joining in the Aud Sentiments Challenge, I hope we will see you again next time.
    Jenny (Aud Sentiments DT)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).