sreda, 17. junij 2020

Sivka za 60-letnico

Okrogle obletnice so očitno hit letošnjega leta. Danes vam pokažem voščilnico za 60-letnico sledila pa bodo še vabila za  60-letnika in darilo za 70-letnico.


Z zamudo je voščilnico v natur-zlatih odtenkih prejela Magda. Tokrat sem njej ljubo sivko odela v zlato folijo s pikico viola sence. Navdih mi je bila tale voščilnica.


Poigrala sem se s stencil šablono metuljev za ozadje na osnovi, preko je embossiran napis odtisnjen z rjavo in embossiran z zlatim prahom, ter krog "ala paleta", ki služi kot vaza za šopek. Sivka je najprej toplo embossirana, potem pa prelikana z likalnikom preko folije. Dobimo malo rustikalen videz, ki ga je težko ujeti na fotografijo. Še tekoče perle in wola.


V notranjosti pozlačena 60 (tokrat samo embossing blazinica in prelikana folija) z voščilom.

Izzivi:
ArtMBR - pomlad/poletje
Crafty sentiments - anything goes
Ko me inspirira # 78- zlata in natur/rajva
Lil patch of crafty friends #133- ang

Lep večer :).

Ne-Ja

9 komentarjev:

oldpunca pravi ...

U madonca, kako je lepa! Z zlato folijo si dodala čarobnost slavljenkinim zlatim letom. :-) Svetovno si kombinirala zlato in rjavo barvo, lila pentlja pa je pika na i.

Joy Wilson pravi ...

Stunning card! I just love the textures! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!
Hugs, Joy
Joyfully Stamps
Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

Billie A pravi ...

Very pretty card. Great dies, colors and layout. Thanks for sharing over at Aud Sentiments (and Crafty Sentiments)

Vladuška pravi ...

Lepo si pozlatila sivko in vse skupaj je krasno izpadlo.

Tina pravi ...

Ooo, uau...zlata sivka. Čisto si me navdušila!!!!

Klara pravi ...

Uau, kako je lepa! Pa ozadje je super!

ArtMBR pravi ...

Draga Ne Ja. Če mi pošlješ voščilnico, ki je kakorkoli povezana s sivko, potem pri meni res ne moreš zgrešiti. Če pa jo poleg tega še pozlatiš in na sploh požlahtniš celotno voščilnico, potem mi res pričaraš krasne občutke. Hvala , da si me kar dvakrat razveselila z njo, na izzivu in še osebno. Hvala za vse z zlatim napisane želje.

Valerija pravi ...

Uau, kako krasno je izpadla ta zlata sivka. Bravo za idejo. Navdušena!

Majda pravi ...

Oooo Jerneja, saj si vedela že med izdelavo, da bom že na prvi pogled očarana, kajne?! Čudovita voščilnica je - nežna in hkrati bogata, kot nalašč za 60 let spominov.
Ti pošiljam objem na daljavo, Majda