torek, 3. december 2019

Kosmato...

...se glasi navodilo DT pri CRAFT-alnici. Priznam, da bolj kot sem gledala vaše izdelke in inspiracijsko objavo, manj se mi je sanjalo kaj bi naredila. Potem pa danes slučajno, beri je bil že skrajni čas, obrnem koledar in ugotovim, da ta teden praznuje en super fant 4-ti rojstni dan. Za njega tale kosmata snežinka in številka 4.



Snežinka je izrezana iz belega filca, na katerega sem s  temno modrim distressom odtisnila snežinko. Filc se skriva tudi kot senca pod številko 4. Papir v ozadju je kaširan darilni papir . Še Tinin napis in voščilnica je tik pred 18h letela na pošto ;).

O kvaliteti fotografij raje nebi :(.

Izzivi:
CRAFT- alnica #294 - kosmato 
Najlepši par - galerija meseca decembra (vse šablone)
Najlepši par -  lov za kolekcijo pomlad poletje (snežinka šablona in štampiljka)
Scrapping 4 fun #154-winter

Lep večer vsem
Ne-Ja

7 komentarjev:

Andreja pravi ...

Lepa voščilnica za rojstni dan in še lepša kosmata snežinka :-)) Krasna ideja.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Helena pravi ...

Topla in mehka snežinka za štiriletnika.

Valerija pravi ...

Ooo, kako svetovna je. Spet vem nekaj novega...darilni papir kaširaš, da je bolj kompakten. Hvala za idejo.
Voščilnica je čudovita. Všeč mi je mehka snežinka.

Klara pravi ...

Tudi meni se večkrat zgodi, da ideje zamujajo... Pa ti je uspela lepa voščilnica za 4letnika!

oldpunca pravi ...

Ja, ja, kar nekaj jih je, ki zadnji hip nosijo voščilnice na pošto. Eno izmed njih vsako jutro vidim v ogledalu... :-)))
Kosmata snežinka krasno paše na pisano ozadje. Lepo fantovsko voščilnico si izdelala.

Tina Z. pravi ...

Krasno pisana, zelo prikupno.

Goga pravi ...

Čudovito, barvito in še mehko. Super si sestavila voščilnico. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga