petek, 8. november 2019

MŠPU # 8 - nepobarvam motiv, barvno ozadje

Tretja objava danes bo sožalnica. Tako je naneslo da imamo dve smrti zapovrstjo v sorodstvu/bližini. To sožalnico bo mama podarila hčeri in njeni družini ob izgubi tašče/mame/babice...



Premierno sem uporabila magnolije, ki jih namerno nisem pobarvala. Osenčeno je edino ozadje.


V notranjosti se skriva žepek za €, na katerem sem uporabila domačo stencil šablono in tako ubila dve muhi na en mah :).


Na prvi strani ni bilo časa za tekoče perle - je šla še topla na pot, zato sem srebrne pikice naredila kar z gel flomastrom.

Najlepši par - galerija meseca novembra (vse šablone, razen roba na žepku) 
Addicted to stamps #366-anything goes
TTCRD - ang
Bizzy becs store- ang

pa,pa
Ne-Ja

7 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepa :)

Emily Shroom pravi ...

A beautiful sympathy card, thanks for sharing at Bizzy Bec's!

Valerija pravi ...

Zelo lepo ji pristaja nepobarvan motiv in všeč mi je žepek v notranjosti. Zelo lepa!

Klara pravi ...

Tudi ta je čudovita! Pa žepek mi je všeč...

oldpunca pravi ...

O, kako dobra ideja, kje in kako uporabiti nepobarvan motiv in samo malo senčiti ozadje! Čudovita in elegantna sožalnica.

Vladuška pravi ...

Lepo sožalnico si izdelala.

Tina pravi ...

Zelo lepo sivo ozadje in na njih bele magnolije.