petek, 8. november 2019

MŠPU #12 - darilni papir

Moje domače naloge bodo nametane in ker mi čas prej ni dopuščal bo danes in jutri malo več dnevnih objav ;). Vladkine naloge z darilnim papirjem sem se lotila res takoj, ker sem nujno potrebovala idejo in je ta prišla kot nalašč - Vladka hvala ti.



Miklavž pridno nabira ideje in tokrat sta darili za dva nadobudneža že pripravljeni. Še imena prišepnem Miklavžu in bo zadeva opravljena. 



A3 risalni list sem potiskala s prikupnim avtomobilom (po želji ga prejemnika seveda lahko pobarvata), zvezdice  pa so z distressom nanesene preko stencil šablone (Najlepši par).




In še vsak posebej ;). Ta naloga opravljena, še en kup jih čaka :).

Izzivi:
MŠPU 7. sezona - darilni papir
Najlepši par -  lov za kolekcijo pomlad poletje (na poti)
Addicted to stamps #366-anything goes
Alphabet challenge - q is for quick and easy

LP
Ne-Ja 

11 komentarjev:

Valerija pravi ...

Uau, navdušena nad tvojim darilnim papirjem. Te zvezdice okrog avtomobilčkov so fantastične. Super ideja!

moi pravi ...

Kako ljubko opravljena naloga. Bravo!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovito opravljena domača naloga. Tudi me dve z Gaio sva imeli veliko dela s temi avtiči.

Sian pravi ...

I love your handmade gift paper. What a brilliant idea! Thank you for joining us at The Alphabet Challenge. Sian (DT).

Klara pravi ...

Oh, navdušena sem nad papirjem! Ne dvomim, da bo prejemnik tudi! Super izgleda!

oldpunca pravi ...

Ti si genij! Darilni papir je fantastičen.

Furrbster pravi ...

This is brilliant!

Hugz Tinz

Vladuška pravi ...

Sem vesela, da je prišla moja ideja kot nalašč in tvoj potiskan ovijalni papri je naravnost fantastičen. Odlično opravljena naloga.

Gwendolyn pravi ...

Wow what amazing gift papers!! Thanks for sharing it with us over at Addicted to Stamps and More and I look forward to seeing more of your wonderful creations! Hugs, Gwendolyn

Tina pravi ...

Oh, vrhunsko!!! Tako so mi všeč zvezdce, ki napolnijo praznino!

Monika Reeck pravi ...

Lovely cars and that stars
beautifully made
Many thanks for playing with us at ATSM
hugs
Monika