četrtek, 17. oktober 2019

Roza oktober in MŠPU #2

Pri CRAFT-alnici so šla dekleta zopet v akcijo in blog svet se kiti v roza odtenkih :). Vse voščilnice bodo šle za dober namen, kar je najbolj pomembno in v boj s prevelikim številom žensk, ki so zabolele za to zahrbtno obliko raka.


Lepilni trak z bleščicami sem zalepila na tršo podlago in izrezala napis ter del marjetic. Svetlejši del je reciklirana Barillina embalaža, senčena z roza blazinico.



Vse uporabljene šablone so od Najlepšega para zato lepim v oktobrsko galerijo. Tudi osnovna ideja je sposojena pri Tini.  

Izzivi:
Creations in pink #15- anything goes in pink
Alphabet challenge O-is for one word sentiment


Praznična voščilnica je narejena v barvah 52 CCT in po navodilih naše tovarišice Tine za MŠPU # 7 - lesene deske.

Poigrala sem se s planikami in jih zamrznila v belščavo modro, vse skupaj pa postavila na leseni opaž, da deluje kot venček na vratih.


Izzivi:
Addicted to stamps #363-holiday
TTCRD  -ang
Scrapping 4 fun #151-ag with warm colours

Med tednom je praznoval svoj sedmi rojstni dan moj "mali" sosed. Za njega mačji zbor z uspešnico - vse najboljše :).



 Slika je digi dobljen na enem izmed tujih izzivov in pobarvan s suhimi barvicami. Mašnice so muci ukradli pri lavandi, darila pa so iz kompleta na poti.

Izzivi:
Najlepši par -  lov za kolekcijo pomlad poletje (na poti, voščila za vse priložnosti)
Aud sentiments #238-for child
Seize the birthday #176- for kids
Skoraj je tukaj že petek ;). Naj mine teden mirno in brez prevelikih pretresov.

pa, pa
Ne-Ja

20 komentarjev:

Valerija pravi ...

Uau, kako čudovite so te marjetke v roza odtenkih. Zelo so mi všeč. In tele planike na lesenem ozadju zgledajo kot drobne božične zvezde. Upam, da ne zameriš, če si sposodim to idejo, ker mi je res svetovna in rezalne šablone božične zvezde si nisem privoščila, pa bi se mogoče tudi jaz malo poigrala s planikami...

Klara pravi ...

Rozika je prav lepa, si me pa še bolj navdušila s planikami! Kakšen čudovit venček je nastal iz njih!

Helena pravi ...

Vse tri so enkratne, navdušena pa sem nad ovalnim venčkom na lesenih vratih.

Tina pravi ...

Jerneja, kao zelo lepo!!! Rozika je fenomenalna...potem pa še zimska izdaja planik...fenomenalno!!!

Vladuška pravi ...

Lepo si se poigrala z različnimi pripomočki. In te planike so res krasne.

Ne-Ja pravi ...

Valerija, veš da si lahko sposodiš idejo - bom ponosna :)!

Hali pravi ...

uauu mene je navdušila ta tadruga. Joj kako je luštna, nora sem na kombinacijo rjave in modre...res prekrasno!

oldpunca pravi ...

Mene si pa navdušila z vsemi tremi voščilnicami! :-) Vsaka zase je nekaj posebnega. Prišepnem ti, da tudi sama lepim marjetke v roza barvi. :-) Venček s planikami na ozadju z videzom lesa je pa tako zelo lep, da se ga ne morem nagledati. Ozadje si krasno okrasila z zlatimi pikami. Otroška rojstnodnevna pa je tako pisana in razigrana, kot mora biti. :-)

moi pravi ...

Krasno ustvarjanje.

Moje drobtinice23 pravi ...

Uf, meni so tudi vse tri všeč! Če bi jih že morala razvrstiti po vrstnem redu, bi bil venček s planikami na prvem mestu.
♥♥♥

Rosmarie pravi ...

Beautiful Christmas card. Love the soft colors and the texture of the background. Thank you so much for playing with us at 52CCT this week. Rosi x

Majda pravi ...

Kako toplo in žareče je ponovno pri tebi. VSE voščilnice so nadvse imenitne (kljub temu, da so na praznični moje najljubše barve ;-) Hvalaaaa za navdih!
Hvala pa tudi, ker si se ponovno oglasila v galeriji Scrapping4fun, vedno te je tako lepo srečati.
Se bova danes srečali tudi v živo? Držim pesti, Majda

Andreja pravi ...

Krasna praznična voščilnica in lepo si uporabila dane barve :-)) Tudi leseno ozadje ti je čudovito uspel!
Hvala, ker se igraš z nami pri 52CCT!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovito si ustvarjala. Lepa objava :)

Darlene pravi ...

Beautiful creations! Thanks so much for playing in our challenge at the Alphabet Challenge Blog!
Darlene
ALPHABET CHALLENGE
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

Goga pravi ...

Čudovito ustvarjanje, prav občudujem tvoje reciklaže, Fantastično, kako se znajdeš z vsem mogočim papirjem. Carica si!
Zelo so mi všeč roza marjetke,pa leseno ozadje za modre planike.
Hvala, da si se nam pridružila v dobrodelni Craft-alnici.

Goga pravi ...

Hvala ti, da si z nami tudi pri 52CCT. Lp Goga

foleysfriend pravi ...

Love the pink, purple and green color combination. The spritzed ink is effective as a background. Thanks for joining us at Addicted to Stamps and More!

sue n.

Andreja pravi ...

Čudovite rožnate voščilnice si naredila :-)) Lepo si jih sestavila.
Vesela sem, da si se nam pridružila v CRAFTalnici in da si dobrodelna! ❤️ Hvala ❤️

charuzcraftboutique pravi ...

Beautiful card..Thank you for your entry at Scrapping4funchallenges
Charu Agrawal DT

https://scrapping4funchallenges.blogspot.com