torek, 29. januar 2019

Za malo princesko Teso

... ki je na svet prišla že v začetku januarja, sem naredila voščilnico s palčki Najlepšega para. Natur osnovi in roza papirju sem dodala kanček viola odtenkov, da ne bo voščilnica popolnoma "pocukrana" :). Za razgibanost pa poskrbijo 3D blazinice in moos guma.


Palčki so ročno izrezani ter barvani z akvarelnimi barvicami in otroškim oljem. Katarina je bila dobra dušica in mi izrezala tale lušten slinček - hvala :). Slinček je pošrpican z zlato in viola blazinico.


V notranjosti se ponovijo barve. Dodala sem še izrezek body-ev, Tinin napis (moosguma) in srčke izposojene iz seta "pri slonovih".



Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca januarja (valoviti kvadrati s šivi, čestitke 4, mini ABC, štampiljke igrivi palčki, štampiljke pri slonovih, gumbek in srček sta iz darilca ob nakupu)
Ccrafting from the heart #235 - atg
Scrapbook stamp society #157- ang, option valentine

Dolžna sem še zahvalo za vse prejete voščilnice/darilca - zlate ste :). Dve "gasilski" za dokaz vseh lepotičk, ki krasijo moje karnise :).

Mojca, Majda, Helena Ž., Andreja V.
Sonja, Tina B., Valerija, Martina, Laura, Renata, Klara

En sončen pa pa :)
Ne-Ja

15 komentarjev:

  1. Tesa je dobila lepo voščilnico s simpatičnimi palčki.
    Lep pa je tudi pogled na tvoje dobljene voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa rozika! A to barvanje z otroškim oljem... Kako to gre? A ni potem vse mastno???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klara, papir vpije olje tako kot vodo. Vsekakor pa ne pretiravaš in tako ni nič mastno. Drugače pa sem to idejo videla pri Tini: https://www.najlepsi-par.si/barvanje-odtisov-z-barvicami/

      Izbriši
  3. Jej kako so simpatični ti roza palčki. Očitno mi je tvoj praznik ušel neznano kam, zato kar na tem mestu iskrene čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jej, kako lepo čestitko za malo Teso si naredila! Čisto dovolj je pocukrana z roza barvo in čudovito sestavljena. :-) Palčki so zakon!
    Same lepotičke si prejela za rojstni dan. :-) Ti je Mija pomagala pri odpiranju kuvert? :-)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, Sonja in poleg je kričala da so to njene voščilnice in da naj jih pustim pri miru :P.

      Izbriši
  5. čUDOVITA JE <3 VSE NAJBOLJŠE :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lušna voščilnica za novorojenko. Všeč mi je roza barva.
    Lep kupček voščilnic si prejela. Upam, da si lepo praznovala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super, roza voščilnica. Sploh si ne bi mislila, da lahko palčki tako lepo izpadejo v roza barvi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica, jaz pa sem spet nekaj zamočila.
    Bodi dobro
    lep dan Tamara

    OdgovoriIzbriši
  9. sweet thanks for playing along at the scrapbook stamp society and good luck gr monique DTmember

    OdgovoriIzbriši
  10. very cute Ne-Ja
    Thanks for join us at
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Hope to see you again and goodluck

    Greetings Karin DT Coördinator

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).