ponedeljek, 19. november 2018

Predpriprave na praznike

Letos sem res zelo kasno pričela z nabiranjem materiala za adventne venčke... vendar me je srečanje blogerk spravilo na realna tla in sem šla v akcijo in potem Andreja in Maja povesta, da letos ne bo izmenjave pozornosti... v glavnem bo pa več ostalo za "božička". Prvi svečniki so že pri prejemnicah, zato jih lahko pokažem.


Narejeni so takole...


Želodove kapice, kolut iz brezove veje (luknja je zaradi možnosti vstavitve žeblja, kot možnost montaže svečke brez zaščite) in čajna svečka. Za piko na i še malo bele in zlate strukturne paste. Efekta na fotografijah pa žal ni videti, je pa sprememba prej in potem očitna.

Škatlice so reciklirane. Božičen ovojni papir in obrezana doza (družinsko pakiranje) od kapučina.



S temi škatlicami pa sem naredila tudi domačo nalogo #9 (moosguma in salotejp) v MŠPU. In ja, papir ima napis "beautiful christmas time", da ne bo dvoma če je to božični izdelek ;). Ker so vse šablone od Najlepšega para (krog s šivi, napis, srca) lepim tudi v galerijo meseca novembra.


Za konec še zlat/natur trak pod napisom in paketki so šli v nove domove. Za enega že vem , da je na polički ;)


Dolžna sem vam pokazati kaj so dobile prejemnice bonbončkov iz te objave

Klarin ustvarjalni material.
Martinin klekljan obesek za ključe.
Eden izmed svečnikov je Zvonkin.
Še par izzivov:
Aud sentiments #216-ribbons and bows + sentiment
Fussy and fancy #225-anything goes

Hvala organizatorkama in seveda vsem vam za nepozaben čvek in družbo - lepo vas je bilo zopet videti v živo :).

pa pa
Ne-Ja

14 komentarjev:

  1. Hvala še 1x za čudovit obesel. No, zdaj pa vem kaj je dobila Zvonka v skatlici 😄. Lušne svečnike si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi z moje strani še enkrat hvala, tako za darilo kot za čvek:)! Super si reciklirala in zelo lepi svečniki! Sama sem ob pogledu skozi okno ravno začela ugotavljat, da sem prepozna z nabiranjem materiala, ker prav lepo sneži...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, Jeneja, pa to je precudovito! Jaz ob jesenskih sprehodih pridno memoriram, kje se najdejo lepi zelodki in storzi, ampak je to to. :)) Do ustvarjanja z njimi nikoli ne pride ...Ti pa si prava mojstrica! Kaksni lepi svecniki in cudovita embalaza! Zelo lepo te je bilo srecati v zivo! Hvala za prijeten klepet! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna objava Jerneja,
    vesela sem, da je blog dobil osebno spoznanje (obraz),
    prijeten nov teden
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite svečnike si izdelala in jih zelo lepo zapakirala. :-) Tudi jaz vem, da je eden že na častnem mestu. :-)) Ko grem naslednjič na drugi konec sveta, bom pravočasno naročila pri tebi obeske za ključe. :-) Super lepo darilce za Martino. Tudi Klaro in Zvonko si lepo pocartala. Hvala za čvek v soboto. Krasen dan v družbi krasnih punc.

    OdgovoriIzbriši
  6. iiii, kako krasni so ti svečniki in lepo zapakirani. Odlična ideja in izpeljava.

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je da greš v naravo in potem ustvarjaš z naravnimi materiali. Čudoviti so tvoji svečniki in prav lepo zapakirani.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si ustvarjala, itak. Ja, moj svečnik je že na polički, škatlica mi je zelo všeč. Hvala še 1x od tu. Me pa zanima s čim si jo odrezala, ker imam doma precej praznih škatel. Vesela sem, da sva se srečali v soboto in poklepetali. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škatlice vedno režem z olfa nožem, še prej pa si zarišem črto po kateri naj bi odrezala. Priporočam novo klino, da hitreje zdrsne :).

      Izbriši
  9. Hvala. Saj se mi je zdelo, ampak je tako lepo odrezana....

    OdgovoriIzbriši
  10. Gorgeous project.Love the texture and color combo...thank you for joining us at AUD SENTIMENTS challenge this week ,hope to see you again
    Željka DT xx

    OdgovoriIzbriši
  11. Fantastični svečniki in tako lepe škatlice.

    OdgovoriIzbriši
  12. Saj mi je kar nerodno,da sem rabila toliko časa, da sem pokukala na tvoj blog-oprosti Jerneja. Tvoja reciklirana škatlica je res tako srčna in poleg vsega resnično tvoja, saj si vanjo vložila vso svojo ljubezen in ustvarjalne iskrice. Hvala za tako lepo darilo, ki sedaj krasi moj delovni kotiček. Tudi svečka je v novem svečniku že zagorela😊. Lep pozdrav in objem Andreja

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).