sreda, 14. november 2018

Sladkale se bodo...

...ne, ne tako hitro pa to ne gre ;). Najprej vam pokažem domačo voščilnico za mojo slavljenko in kaj vse smo ji pripravili doma/v vrtcu, potem pa potešim še vašo radovednost :).

Vabila in voščilnica morajo biti usklajena, zato so tudi na njeni voščilnici slončki. Tile trije "fantje" so se močno trudili, da so obesili zastavico z njenim imenom in ujeli sanje.


Zastavica je namerno zarezana v osnovo, saj sem hotela da se jo v notranjosti vidi. Metulji namreč niso smeli manjkati na voščilnici. Oči odpeljal malo iz hiše, da sem lahko dokončala torto, ta čas pa mi je uspelo spraviti skupaj tudi voščilnico.


Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca novembra (slončki, zastavica, številka, napis, metulj)
Fab'n'funky #416-with animal
Lil patch of crafty friends #93 -ATG

Letos sem spekla Raffaello torto z jagodnim prelivom. Osnovni recept najdete tukaj - potreben pa je bil modifikacij ;).




Drugo torto oziroma za "žurko" je spekla teti. Recepta ne vem, je šarolata z gozdnimi sadeži.


V vrtcu vzgojiteljici pustita da starši sooblikujmo praznovanje. Letos so prebrali Mijino trenutno najljubšo pravljico o Flusiju, strahu iz nogavice. Ker pa jo Tinine pošastke zelo mučijo (že odkar mi je Sonja poslala njihove izrezke - hval šjora), je bila ideja več kot na dlani in še sodi v komplet s pravljico. 




Izrezke sem povečala na A5 format in jih prerisala na trši karton. V vrtcu pa so jih potem oblekli v koščke blaga, jim dodali gibljive oči, narisali usta... Slike so zelooo zgovorne :). Vzgojiteljica je povedala, da so bili nad pravljico tako navdušeni, da so še cel teden ustvarjali na to temo in barvali razmnožene predloge :) :) :).















Preden gremo na žreb, se moram zahvaliti za prejete voščilnice: Sonji, Mojci, Klari, Urški, Zvonki, Valeriji, Tini Z., Martini, Majdi in Branki, ter seveda vsem za komentarje k bonbončku.
 
 
Mija je izžrebala izžrebala tri dobitnice. Med prejetimi voščilnicami je srečo doletela Zvonko, ki bo dobila nekaj pri čemer je imela tudi Mija vmes prstke, nekaj ustvarjalnega bo šlo v roke Klari, Martina pa bo nova lastnica klekljanega obeska za ključe. Darilca predam v soboto na srečanju :). Čestitke vsem trem!

No pa ste se prebile do konca objave. Še 1x hvala vsem - bili so nepopisni trenutki pri odpiranju voščilnic in seveda za vse vaše obiske in komentarje :).

Sedaj pa vam voščim samo še lahko noč in se vidimo v soboto :)!

Ne-Ja

9 komentarjev:

  1. To pa je bilo praznovanje kot se šika. :-) Voščilnica za Mijo je zelo lepa in domiselno izdelana. Krasne ideje imaš s tem povečevanjem pošastik. Me veseli, da ti tako dobro služijo. :-) Verjamem, da sta bili obe torti zelo dobri. Zgledata fantastično. :-) Čestitke nagrajenkam!

    OdgovoriIzbriši
  2. oh, kakšne lušte si mi naredila s tortama. Slastno zgledata, škoda, kak kos ne bo zdržal do sobote 😜
    Ideja s povečavo pošastk je krasna in tako so jih lahko v vrtcu oblekli.
    Potem pa še presenečenje z žrebom, jupiii. Hvala ti. Kako si vedela, da sem si zmerom želela en tvoj klekljan izdelek?

    OdgovoriIzbriši
  3. Juuuj hvala:))))! Krasen začetek dneva:)! Torti izgledata super, pošastkoti tudi in voščilnica s slončki je čudovita. Se vidimo v soboto:)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke vsem nagrajenkam in pohvala tebi, ki tako lepo poskrbiš da šibajo iskrice v Mijinih očeh.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super praznovanje. Takšnega bi se tudi jaz razveselila. In me veseli, da smo Miji popestrili dan tudi z odpiranjem voščilnic.
    Lepo se imejte na srečanju, jaz bom tokrat žal manjkala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo je bilo pri vas :-) Med pripravami, med praznovanjem, v vrtcu, pa še nam v naše domove si prinesla del veselja in praznovanja :-)
    Čestitke vsem trem srečnicam, Miji pa še ena želja - naj praznovanje traja in traja.
    En velik objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšen žur je imela Mija, super prav vse. In poljubček zanjo za srečno roko pri žrebu. Se vidimo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke vsem....užitek je bil na vseh vogalih. Uživaj v soboto...se vidiva kdaj drugič...upam!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful! Thanks so much for participating in Fab'n'Funky Challenge this time and good luck :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).