sreda, 27. avgust 2014

Rumene ribice

Ste že kdaj naredile kakšen izdelek zgolj in samo kot poizkus oz. testiranje obnašanja materiala? Tukaj je eden izmed mojih "testnih zajčkov" - uhani, katere ste v črni barvi videli tukaj. Vem kako se obnaša metaliziran sukanec v nakitu, ma z navadnim pa se tega podviga še nisem lotila. Zaradi dvojnih "ribic" tudi ti uhančki stojijo rahlo izbočeni, za malo boljšo trdnost pa bo potrebna še pikica "štirke".




Test je bila tudi sama barva, ki se mi je sprva zdela preveč živa za nakit, ma sploh ne deluje slabo. Je pa vsekakor poletna in mogoče za bolj pogumne lastnice :). In ja, sedaj ko gledam slike opazim tudi napakico, ma kaj čmo, kdor dela tudi greši - malo za tolažbo. Važno, da gre Maribor naprej v nogometu, je rekel moški del občinstva :P.


Ker je blog medij tisočerih idej in znanj še ena prošnja. Iščem kleklje vendar želim take kot so na sliki. Očitno jih je nemogoče dobiti oz. vsi meni poznani ponudniki imajo take z ošiljeno spodnjo konico. Če katera ve kje se jih da dobiti prosim za kontakt. Lahko tudi na e-pošto - hvala vsem v naprej :)!



En lep sončen pozdravček od mene :).

pa pa

P.S.: Moj svečnik iz kamenčkov je prišel med TOP 3 pri CRAFT-alnici. Če ste spregledali objavo jo najdete tukaj. Hvala ustvarjalnemu timu za izbor.

14 komentarjev:

  1. Najprej čestitke za top 3 in hvala za opozorilo. Uhančki so pa TOP 1. Barva je čist taprava za poletje, sploh pa v kombinaciji s tapravimi cunjami. Glede klekljev pa bo težka - sama imam tudi take z malo zaobljeno špico, ker jih najlažje dam v električni strojček za navijanje klekljev. Pokliči v trgovino Čipka Mojca Škofja Loka, ti bodo sigurno znali svetovati. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem jih spraševala že v Idriji pa so rekli da imajo samo to kar so imeli poleg, drugače bi jih že kupila. Mogoče pa res dobim pri "šefici" drugačen odgovor.

      Izbriši
  2. Čestitke za top 3. Tudi tejle uhančki so top. Res je rumena mogoče malček "preoštra" ampak tvoj nakit je enkraten in zelo unikaten. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Saj načeloma bodo ostali meni, ma nikoli se ne ve :)

      Izbriši
  3. Čestitke za TOP3 v Craft-alnici! Zasluženo.
    Tvoji uhančki pa so itak zakon. Rumena barva jim super paše. Napaka? Meni se zdijo popolni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za TOP3 v craftalnici.
    Uhančki so super samo barva mi pa res ni ravno najbolj blizu :)
    Evo Šjora kontakt podobnik.matjaz@gmail.com pri temu gospodu jih jaz naročam.
    On oz. njegov oče izdeluje takšne kleklje.
    Bodi lepo
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti uhančki in sončna barva jim zelo pristaja!
    Tudi z moje strani čeeestiiitkeeee!
    Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni su isto tvoje naušnice super.Baš im i boja pristaje. I čestitke i od mene za top 3.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. čestitam za izbor TOP3, in vse čestitke za uhane. krasen poletni dodatek. o napaki pa pri meni ne "duha ne sluha"!!! tako in tako se mi niti ne sanja, kje naj bi bila.
    super so!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasne uhančke si naredila, čisto poletni so :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Cestitke za TOP 3. Uhani so res bomba za poleti. Lepi so.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke za TOP3 ;) tvoji uhančki pa so tak al tak zakon ;) jaz ne opazim nobene napake ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. U kakšni živahni uhančki:) Krasni za poletje, zelooo všeč!:)

    OdgovoriIzbriši
  12. WAW, fenomenalni uhančki, še posebno, ker so rumeni, obožujem rumeno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).