petek, 20. junij 2014

Nekaj zame :)

Končno kovačeva kobila ni več bosa! Uspelo mi je narediti nekaj samo zame in tole res ne gre nikamor naprej - obljubim :). Sicer je v planu še škatlica, vendar še ni prišlo do realizacije.

Črna barva s pikico rdeče je izbor barv, ki bo pasal k oblekici v enakih odtenkih. Saj ne da sem ljubitelj kril, vendar se je občasno potrebno obleči priložnosti primerno, žal... :P.


Ogrlica še ni pripeta, ker se še nisem odločila ali bo na traku ali na verižici ali... je bila pa testirana, zato ima pripete obročke.

Prvič sem delala dvojne ribice (nova mentorica je rekla, da se tako dela...) in da je potrebno to delati sproti. Učinek je v bistvu izobčenost uhana, ki je izpadel precej dobro. Mogoče sem kriva tudi sama, ker sem naredila malo prevelike vendar je težko na tako drobnem uhančku delati v nulo, sploh ker je zadnja že šesta na kupu.



Imam pa kar nekaj za povedati čez Swarovski kristalčke. Glede na to, da stanejo celo bogastvo, pričakujem da bodo dimenzije enake. Realnost je pa nekaj drugega. Od 25-ih v kompletu jih četrt niti ne dobim na kvačko, kaj šele da potegnem sukanec skozi. Tudi če bi šla preverjati dimenzije že na uč niso enaki. Ima še katera podobne izkušnje?


Ker je nakit samo zame tokrat tudi ni nobenega izziva :). Včasih paše nekaj narediti samo zase in za dušo.

Želim vam lep vikend :)!

papa

11 komentarjev:

  1. Rek "kovačeva kobila ,...." mislim, da pozna prav vsaka izmed nas, čeprav to ni prav. najprej moramo sebe okranclat, da se bolje počutimo (duša in te stvari), potem so pa na vrsti drugi. A kaj ko je tako težko biti egoist in ravnamo v nasprotni smeri.
    Kakorkoli že, naredila si si čudovit komplet in lahko si še kakšnega, te ne bo hudič zato vzel. če nimaš kam it, pa španciraj po domači ulici gor in dol... Kako je fino drugim solit pamet , sama počnem pa isto - delam si nakit in ga spravljam, hrčkam (za v trugo bo dober) hihi-ne smem tako grdo govort, ker sem pred pol ure pestvala našo najmlajšo dečvo in se res ne spodobi. iiii kako je lušna, črna, dolge lase, pa tako drobna, da nimaš kaj prijet - rit in glava za eno pest. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Res si si naredila zelo lep komplet.Sem tako ali tako tvoj mali oboževalec,ko sem videla kako lepe uhane si naredila moji sestri
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, včasih je potrebno nekaj narediti samo zase :-) Čudovit nakit si naklekljala. Jaz vsak dan občudujem moje (tvoje) uhančke :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Jerneja...prava dama boš v tem elegantnem nakitu. Ogrlica je uuuhhhhh ;)
    Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  5. Istina, za sebe treba ponekad isto nešto napraviti, ali..Vrlo lijep nakit si napravila.
    Lp, Martina
    P.S. Paket putuje k tebi.:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasen kompletek si naredila zase.In tako je tudi prav-tudi sebe moramo včasih malce pocrkljati:)
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  7. Se popolnoma strinjam s svojimi predhodnicami, da je super, da si sebe pocrkljala in to zelo zelo lepo. Glede kamenckov pa ti zal ne morem pomagat, ker nimam izkusenj.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito! Res poseben nakit, fino, da si si ga privoščila :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).