četrtek, 26. december 2013

Štefanovo 2013

V našem kraju organiziramo blagoslov konj že cca 12-to leto. Se včeraj nismo mogli zediniti doma koliko let je točno, ma se zna zgoditi da je še kakšno več :). Eden izmed pobudnikov je bil tudi moj striz Z., zato sem do vratu vpletena v pripravo daril za konjarje in potem zakusko v domačem gasilskem društvu.

Letošnja darila so bile stekleničke "prisrčnice" polnjene z domačim "zvarkom" iz mandarin, citronke in peperminta namočenega v žganje. Našla se je pa tudi kakšna samo z žganjem. To je bilo stričevo delo, moja naloga pa je bila poslikava in datiranje. Ne vprašajte kako sem preklela nove lak - flomastre ki niso pisali :(. Potem mi ni preostalo drugega kot uporabiti konturo za steklo - tokrat prvič dejansko na steklu. Tako so nastali konjički, tagec iz domačega papirja z zlato pa je dodal piko na i. Vidi se da sem začetnik v risanju na steklo, ma z darilcem so bili vsi zadovoljni.

Tagci s podkvami za srečo.

Žganje je lepo obarvano zaradi namočenih sestavin.

Stekleničkam kar ni in ni hotelo biti konca...

Kljub slabemu vremenu se je nabralo 25 konjarjev, kuhano vino, čaj in domača klobasa pa sta pregnala še lakoto in mraz. Naši udeleženci:

Spredaj Suza in zadaj stričev Kalisto, stric Z. se je skril ravno pravi moment.

Manjkali niso niti poniji.
Počasi proti cerkvi...

Bili sta tudi dve vpregi.

Za konec še Suza in Kalisto z jahačema T. in Z.
Na Fairytale challenge #83 bi radi videli nosilce sreče, tako da prijavljam stekleničke oz. tagce na njihov izziv.


Pa pa od mene za tebe :).


6 komentarjev:

  1. Koliko stekleničk! Veliko dela si si naložila in ga zelo dobro opravila :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. To si pa dobro naredila. Kdor ni bil zadovoljen, ta ni normalen. Sem mislila da blagoslavljajo konje samo v Šentjerneju. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko lepih izdelkov,
    Štefanovo je pa res poseben praznik-
    pri nas je zadnja leta slabo vreme ob žegnanju konj,
    hvala za tvoj obisk in komentar na mojem blogu-tako sem te našla.
    Lepe stvari ustvarjaš, ker tako naprej tudi v letu 2014-naj bo ustvarjalno
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. What a lovely idea for all your horse loving friends! They will make perfect lucky charms too! Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge! xx Bianca

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely!
    Thanks for joining us at the Fairy Tale Challengeblog!
    Andrea :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si tole izpeljala. Stekleničke s konji so mega, tagci pa itak. Veliko dela in krasen rezultat. :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).