torek, 3. november 2020

Europa Donna #5 in jesen #2

Danes se vam javim čisto na hitro...zamujam na vseh področjih in ja zopet lovim zadnje trenutke v roza izzivu pri CRAFT-alnici :(.


Naredila sem še eno "roziko", kjer je glavni napis. Uporabila sem misel A. Einstaina, ki se mi zdi primerna priložnosti in jo zlato embossirala na pavz papir. Dodatni piakpolonici držita pavz na mestu, washi tape pa da pikico navihanosti voščilnici in seveda vedenje, da je prejemnivca te voščilnice ljubljena :).

Izzivi: 
Mavelu - razstava meseca novembra (napis) 
Najlepši par - galerija meseca novembra (vse šablone)
Cute card thursday #658-sparkles  
 Lil patch of crafty friends #145 - ang

Druga voščilnica je jesenski CAS. Uporabila sem embalažo od indijančkov in posušen javorejv list. 

 

Dodala če šikapoko za srečo in malo zlato/rjavega šprica s čopičem - Wola :).

Izzivi: 
Scrapping 4 fun #178-autumn 
Najlepši par -lov na novo kolekcijo pomlad/poletje 2021  (6-kotiki)
vesela Hiška # 12 - karkoli 
Crafty sentiments - anything goes
 
Drage moje, hvala za vaš obisk in se beremo jutri - obljubim, da se bomo malo posladkale :).

nočko
Ne-Ja

15 komentarjev:

Joy Wilson pravi ...

Gorgeous set of cards! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!
Hugs, Joy
JoyWilsonInk
Lil Patch of Crafty Friends Owner and Coordinator

Valerija pravi ...

Obe voščilnici sta čudoviti. Pri prvi me najbolj pritegne fantastičen napis, druga je pa ena sama eleganca v celoti. Zelo lep javorjev list in krasni zlati detajli.

Tina pravi ...

Kako so lepe...javorjev list z zlato pikico je pa sploh vrhunski!

Majda pravi ...

Čarobni obe, a zadnja reciklirana še za odtenek bolj poboža moje srce - za vedno ujeta jesen s čarobno pikapoko, pravljično lepo.
Vesela hiška od tvojega dotika sreče kar žari, hvala iz srca, Majda

Cvetoči travnik pravi ...

Veš kaj Jerneja, saj ne vem, kaj se dogaja, ampak pomankanje časa je pri vas, ki ste v službi in še bolj grozno tudi pri meni, ki sem v penzionu:))).Je pa vse tisto, kar narediš zelo lepo, s tvojim pridihom. Tvoje zamisli so zelo posebne. Pošiljam ti lep pozdrav in objemček tudi Miji, Andreja

ArtMBR pravi ...

Navdušuješ z zlato barvo in me kar vlečeš, da jo še jaz uporabim. Seveda pa brez narave ti nebi bila ti. Pohvalim še objave za nazaj, sem tako ..saj veš ... v zamudi. Da pomagam pojamrati. Tvoji venčki iz listja pa so itak tehe best. Tudi pri meni je en šopek. Kar lepo počasi in uživaj v ustvarjanju.

moi pravi ...

Krasna misel za dobrodelno akcijo.
Tale z zlato pa je tako elegantna, tako preprosta in tako lepa.

Andreja pravi ...

Jerneja, krasno si uporabila 6kotnike in naredila čudovite čestitke :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

Billie A pravi ...

Your leaf card is so pretty. I love the shape, the gold and the colors of the leaf. Thanks for sharing over at Aud Sentiments

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasne so Jerneja,
pozdravček :)

Kim pravi ...

Gorgeous cards! The second card is just stunning! It's so clean and simple!! Thank you for joining the Scrapping 4 Fun Challenge.

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful Autumn card! love the shape and the pretty leave
thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

AndrejaM pravi ...

Krasno si ustvarjala. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

oldpunca pravi ...

A tukaj se skriva ta lepotička, ki je priromala k meni! :-) Čudovito si jo sestavila. Navdušena sem nad pridihom narave. List je glavna zvezda.:-) Hvala, ker si jo pokazala v galeriji Vesele hiške.
Tudi rozika za dober namen je čudovita. Einsteinova misel ji lepo pristoji. :-)

Sladjana Perisic pravi ...

I absolutely adore these cards but the ladybug is my favorite! Thanks so much for playing along in the Lil Patch of Crafty Friends Challenge. Good luck with your entry and hope to see you again.
Sladjana (DT for Lil Patch of Crafty Friends)