sreda, 4. november 2020

Sladkamo se za 7. in 5. rojstni dan

Drage moje, končno mi je uspelo pripraviti objavo v kateri z vami delim dve sladki dobroti :). Namreč v novembru pred sedmimi leti je luč sveta ugledala moja prva objava na blogu, pred petimi leti pa sem postala mama sedaj že veliki navihanki Miji.

blazina samorog izpod Mojčinih rok

Tudi letos podarjave nekaj klekljanega dvema naključno izžrebanima. Žal še nimam narejno zato mi morate verjetni na besedo, bo pa nekaj primerno za novo letno jelko :).  V žrebu sodelujete tako, da se pofočkate pod objavo do 12.11.2020 do 24:00 za povečanje možnosti pa moji mali pošljete voščilnico za rojstni dan. Prav nora je na voščilnice in vsak dan preverja, če je kaj zanjo v nabiralniku. Hvala vsem tistim, ki ste že poslale voščilnico - samo pofočkajte se še v komentar :).

Letošnji rojstni dan je bil čudno poseben, ker ni druženja. Naredile sve čoko-malinino torto (če katera želi mojo verzijo recepta naj se javi), pomalicali pa smo jo v ožjem družinskem krogu z obljubo, da ga zažuramo, ko bo ta presneta korona mimo - upam, da bomo do mojega rojsnega dneva že pozabili na njo :)!

Eden izmed komentarjev na okus torte - "kok si pa nenormalno dobro torto nardila" pove vse. Sicer z dekoracijo nisem zadovoljna, ampak mala je želele vrtnice in maline in smaoroge... važen je okus a ne :).

Za konec pa še Mijina verzija Vladkine domače naloge za MŠPU 8 - en motiv dve voščilnici. Pikico pomoči pri lepljenju je nudila mami, ostalo je pa celo izrezala sama :).  Voščilnico s samorogi je dobila njena sošolka, praznična pa še čaka na prejmnika.

Izzivi: 
Najlepši par - galerija meseca novembra (vse šablone)  
Najlepši par - lov na novo kolekcijo pomlad/poletje 2021  (vesele praznike, skodelice)
 
Ostanite zdrave in hvala ker ste :). 
Ne-Ja

12 komentarjev:

Klara pravi ...

Ooo lepo, vse najboljše Miji! Torta izgleda slastna! Mijina domača naloga je pa tudi super! Bravo!

oldpunca pravi ...

Bi bilo lepo tole torto poskusiti v živo. :-) Vse najboljše tvoji navihanki! Super voščilnici je izdelala. Mala ti res postaja konkurenca. :-)

Tina pravi ...

Čestitke tvoji zlati Miji...in seveda tebi, mama!!!Miji pa posebne pohvale za njeji vrhunski voščilnici.

moi pravi ...

Mami in Mija, vidve sta krasen par in skupaj ustvarjata čudovite mojstrovine. Danes je prispela še ena (pardon 2) v moj poštni nabiralnik. Hvala vama ♥
Čestitka za Mijo pa je v delu :D

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čestitke obema ! Moram namigniti naši Gaii-mislim, da ji bo z veseljem tudi ona naredila eno :)za tvojo Mijo. Veselo ustvarjaj/ta in objavljaj/ta še naprej ter razveseljuj/ta ljudi okrog sebe.
Pozdravček Tamara

Majda pravi ...

Vseeeeeee najslajše draga - tudi malce naša Mija :-)
Čudovito sta ustvarjali mala in velika ustvarjalka, torta pa .... njami je videti, se postavljam v vrsto za recept.
Naj se praznovanje lepo nadaljuje - s sladkanjem, ustvarjanjem, pa še ob obisku poštarja - pravijo, da so zaradi korone dolge zamude s pošiljkami ;-)
Objem slavljenki in seveda mamici, brez katere je ne bi bilo ;-)
Majda

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Mi je postalo kar malo vroče, ko sem prebrala številko 7....!!!! Aja...tole je blogov RD...se pravi, da sem zadela (ma sem šla vsa leta nazaj gledat, kdaj si rodila, da se ne bi zmotila!!!!)....Praznovali ste super...glavno da je torta nastala po željah slavljenke....ti pa svetujem, da se držiš peke, šablonce in štampiljke daj pa Miji...mala raztura...vsa čast!!!!

*Urška* pravi ...

Vse najboljše in najlepše tvoji mali Miji, ki pravzaprav sploh ni več tako zelo mala. Čestitke pa tudi tebi za sedem let bloganja. Vidim, da ste se imeli prav lepo in tako je tudi prav. Miji pa le povej, da je postala prava mojstrica v ustvarjanju :))

Tina Z. pravi ...

ooo, kako lepo je tole, torta je videt za umret dobra, vsa ta krema, take obožujem...., madonca, bi jo zdajle zraven kave, za zajtrk!!!
čestitke miji, ooo, kako raste in raztura z voščilnicami, se vidi, da kri ni voda, bravo!!!
čestitka pa gre v ponedeljek na pot, so nehali pošto pri nas ob sobotah pobirati ... uživajte!

Valerija pravi ...

Ooo, dragi moji punci. Čestitke obema. Tebi za obletnico bloga, Miji pa za rojstni dan. Moja voščilnica že čaka zapakirana, a sem včeraj zamudila na pošto. Bo šla pošta v ponedeljek naprej... Mmm, bi sedaj pasal košček tvoje torte, tudi jaz se ne bi branila recepta :)
Mija je pa prava mojstrica, gre čisto po maminih stopinjah. BRAVO!
Objem in pozdrav obema!

Vladuška pravi ...

Čestitke obema, tebi za obletnico bloga in ;oji za njeno 5-ko. Torta zgleda super in verjamem, da je bila zelo dobra.

iris-irena pravi ...

Čestitke obema, tako tebi za tvoj blog, kot tudi tvoji hčerkici.
lp