ponedeljek, 16. november 2020

Sladkali se bosta....

 ...a ne, ne tako hitro se pa ne odkrije izžrebank ;). Kot prvo se vam moram zahvaliti za vse komentarje in seveda, ker ste moji mali polepšale pranzovaje z vašimi kreaciji... Nepozaben občutek je, ko otrok komaj čaka, da ulovi poštarja oz. odpre nabiralnik in notri cel šop voščilnic... V glavem CARICE STE vse po vrsti :)!

Obljubila sem nekaj klekljanega za na smrekico... Letošnji modni hit je čipka, ki jo namestiš tik pod vrh balončka - tkao kot en ovratnik.


Dve izžrebanki bosta tako prejeli balonček s čipko (obe lahko izbirata med rdečo ali črno) ter komplet svinčnika in bleščic, da sami dopolnita dekoracijo. Moja pisava je namreč preveč porazna, da bi sodila k čipki in to raje prepustim izžrebankama :). Sedaj pa je že čas da tra ra, ra... povem izžrebanki. Mijina srečna roka je izžrebala...

Martina in Valerija -  čestitam!!!!!!!!! Javita se mi kakšno barvo bi imeli (črno ali rdečo). Paketek bo malo zamujal, da pripravim še embalažo. Do praznikov pa bo pri vaju :). 

Recepte od torte tudi pošljem vsem, ki ste prosile - samo v računalniško obliko ga je potrebno spraviti. 

Tele lepotičke pa so priromale do naju, z zelo lepimi izrezki in ostalimi pozornostimi 😎.

Sonja, Valerija, Tina Z., Majda

Urška, Marinka, Mojca

Anže in Ajda, Martina, Gaia, Tamara

Lep večer in naj dež ne pokvari vzdušja. Ostanite zdrave!

Ne-Ja

4 komentarji:

moi pravi ...

No, to pa je čudovito presenečenje, sploh pa paše na ta deževen dan. Hvala Mija za tole vzpodbudo in vnaprej hvala za čudovito okrašeno bunkico. Če sem prva in lahko izbiram bi kar rdečo, ker črne barve ne maram preveč ;)
Glede torte pa bi raje tisto pravo kot pa v računalniški obliki :D
Pa hvala za Butalsko pomoč, krasno ste to naštimali ♥

Ne-Ja pravi ...

Obe lahko izberete rdečo, ker črna je res specifika. Sem samo pokazala obe varianti 😎. Verjamem, da bi vsi raje tapravo torto, ampak v teh časih to ni tako enostavno... Čestitke še 1x!

Valerija pravi ...

Pozdravljena Jerneja. Jupi, zelo sem vesela čudovite novice, ta bunkica je res nekaj posebnega in z veseljem ji bom poiskala častno mesto na naši smrečici. Se ti oglasim še v mejl. Hvala tebi in Miji. Lp

Majda pravi ...

Kako čudovita okraska, veš nikoli nisem videla niti si nisem predstavljala bučk s čipko - prelepo! Čestitke Valeriji in Martini, si predstavljam njuno veselje!
Lepo, lepo bodi, Majda