sobota, 31. oktober 2020

Europa Donna #4 in jesen

Dekleta pri CRAFT-alnici v drugem izzivu za dober namen iščejo rozike, kjer je osrednji del voščilnice voščilo.

Poigrala sem se z distressi in stencil šablonico cvetočega travnika, dodala osrednji napis in pikapolonico za srečo. Cvetke sem še malo oplemenitila s tekočimi perlami.

Ker pa pike poke nosijo srečo, sem jima v roke dala še drobceno roza pentljo (objeta pingvina) s kristalčkom, da se ve za kakšen namen gre.

V notranjosti se v spodnjem vogalu ponovi senčenje, dodan je napis velik objem.

Izzivi:
Mavelu - razstava meseca oktobra (napis, stencil šablona)
Najlepši par - galerija meseca oktobra (okrašenipravokotniki, napis, objeta pingvina, pikapolonice)
Najlepši par -lov na novo kolekcijo pomlad/poletje 2021  (napis, objeta pingvina)
Cute card thursday #658-sparkles
 

Tudi letos sem se lotila vrtnic iz javorejvih listov. Da me slučajno čas ne povozi za adventne venčke so jesenske dekoracije narejene tako, da s pikico prazničnega zelenja lahko postanejo tudi adventni venčki - recimo malo bolj moderni ;). 
 
 
Ker ne vem še kako jih bom uporabila, ko bo praznični čas, sem raje naredila malo večje obode iz vrtnic in potem višek skrila s pomočjo oboda iz brezovih vej.
 

Naredila sem enega večjega in dva manjša. Vsi trije so narejeni na isti princip, svečke se lahko prilagajo, je pa možnost, da se jih obesi tudi na vrata - seveda brez svečk ;). 

Izzivi:
Scrapping 4 fun #178-autumn
TTCRD - ang
 
 
Želim vam lep praznični vikend. naj mine mirno in predvsem ZDRAVO!
Ne-Ja

13 komentarjev:

Valerija pravi ...

Čudovite barve za ozadje in krasna misel. Prekrasni tudi venčki.

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Wonderful Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck GinnyMy Blog As I do Rodos

Klara pravi ...

Uau, kako čudoviti venčki! Roziki sta pa tudi lepi, mi je všeč še napis v notranjosti!

AndrejaM pravi ...

Krasno si ustvarjala! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasne dobrodelne voščilnice in čudovit jesenski aranžma.
Pozdravček Tamara

Goga pravi ...

Kako zelo lepi voščilnici. Pa venček z rožicami iz listkov tudi. Hvala za tvoj prispevek v dobrodelni Craft-alnici. Lp Goga

Majda pravi ...

Pikapoke bodo sigurno prinesle obilo sreče, saj si vanje ujela toliko srčnosti. Tudi meni je skrivi napis strašno všeč :-)
Venčki pa - že zdaj so čudoviti, komaj čakam, da vidim, kako se bodo praznično okrasili.
En objem na daljavo pošiljam, Majda

Tina pravi ...

Kako krasni venčki...svetovni!!! Pikice pa se tako lepo podajo na krasno ozadje.

Lia pravi ...

Wow, I like this original wreath!!
Lia DT S4F

Andreja pravi ...

Jerneja, čudovito voščilo si dodala na čestitke :-)) Zelo so lepe!
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

moi pravi ...

Ti venčki so res tako jesensko lepi. Res si pridna, da tako spreminjaš liste v čudovite cvetove.
Pa tudi rozike so cart in bodo zagotovo razveselile prejemnice.

Scrapping4funChallenges pravi ...

Gorgeous Autumn wreath!
thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

hazel pravi ...

Fabulous wreath,thanks for joining