sreda, 25. november 2020

MŠPU naloge #1, #5, #10

No ja lovim zadnje minute, da pokažem domače naloge tik pred rokom oddaje... me skrbi, da padem letnik, ker me bo moja mala potem za ušesa...


Prva domača naloga je domača embossing srajčka, ki sem jo združila z nalogo #5 kjer s sliko zamenjaš črko.

Za embossing srajčko sem iz embalaža za mleko izrezala veliki pranzični okrasek in ga zalepila na prozorno folijo. Na sredimo sem mokro embossirala napis srečen božič in namesto o-ja uporabila embossirano srce. Za okolico sem se poslužila Tinine ideje, s tem da sem dodala zlate tekoče prele. Rdečo imam v drugačnem odtenku, embossing preko lepila in vejic pa ne vem če bi bil OK...

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca novembra (vse šablone) 
Najlepši par - lov na novo kolekcijo pomlad/poletje 2021  (božično zelenje 2, veliki pranzični obesek) 
Lil patch of crafty friends #146 - ang
TTCRD - ang
 

Pri nalogi #10 je pomagala tudi Mija. Ona je naredila svojo verzijo, ker ji je bilo manjše srce bolj všeč. Jaz sems sledila učiteljici Tini (leva voščilnica), Mija pa je dela po svoje (desna voščilnica) -  mami je pomagla pri lepljenju po natančnih navodilih... Dve nalogi sta mi ostali #8 - polarni sij in #9 druga verzija interaktivne voščilnice. Naloga #6 darilna šaktlica je narejena, ampak jo pokažem v sklopu enega drugega projekta...

Izzivi:
Mavelu - razstava meseca novembra (pentlja)  
Crafty sentiments - anything goes
Dream valley #237-lots of layers  

Mijina voščilnica

 

Končno mi je uspelo poslati mini paketek voščilnic za starostnike Marini. Tiste, ki še ne veste o čem je govora pokukajte na Ustavi.se. Upam, da nama za vikend uspe še ena runda - Mija je padla notri, mami pa štrajka :)...

Drage moje, ostanite zdrave!

Ne-Ja

9 komentarjev:

  1. What a lovely array of Christmas cards. I particularly like the dangly heart one with the mistletoe and it's very clever how you debossed the ornament into the top card.

    Thank you for sharing in our Lots of Layers Challenge.

    Lin
    Dream Valley

    OdgovoriIzbriši
  2. A stunning Christmas card, love the reverse embossed ornament you used. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw.... Megan DT LPoCF

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si naredila domače naloge. Tudi jaz sem šele včeraj delala srce na lesenem ozadju. Pridna, da si voščilnice poslala tudi za starostnike. Jaz sem jih tudi v začetku tedna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako pridna učenka si. Super so. Zelo lično in natančno narejene domače naloge.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, krasne so! Lepo, da sta že poslali voščilnice, jaz spet čakam na zadnji dan... :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Mija je že prava mojstrica in te bo počasi prekosila, le pazi. Ta njena voščilnica je krasna. In lepo si embosirala obesek na ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Sami krasni izdelki. Super si embosirala z velikim okraskom in lepo združila več nalog v eno. :-) Konkurenca ti pa hitro raste in napreduje z veliki koraki. :-) Sicer pa učenec mora prekositi učitelja, če je učitelj dober. :-)) Pridni sta za projekt Ustavi se.

    OdgovoriIzbriši
  8. O, sta vi2 en uspešen par. Če ne bi bilo Mije bi se vprašala, kako ti vse to uspe, pa saj je jasno :D
    Krasne stvari sta naredili, pa še dobrodelni sta.

    OdgovoriIzbriši
  9. Such wonderful collection of cards! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!
    Hugs, Joy
    JoyWilsonInk
    Lil Patch of Crafty Friends Owner and Coordinator

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).