sreda, 25. marec 2020

Dan za mame

Mama je zmeraj na tvoji strani.
Tudi če nimaš prav te brani.
Pomaga ti iz zadrege in vse napravi zate,
saj mama zares verjame vate.
Lepo je, da ima tudi mama mamo -
da kdaj nasloni glavo na njeno ramo.
Lepo je, da je babica še skoraj mlada
in te ima neskončno rada.
Ni večjega bogastva na tem planetu,
kot je ljubezen v srcih vseh mam na svetu.
 Kaj jim lahko v zahvalo damo?
En tak poljub, kot ga otrok hrani za mamo.
~F. Lainšček~ 

Drage mame, najprej čestitke za vaš/naš dan. Letos zagotovo poteka drugača, ampak verjamem da so vas otroci "pocartali" vsaj s klicem oz. mlajši tudi z objemom :).


Za 8.marec sem vam pokazala okvir za mojo mami, "tamladi" je bil všeč in si ga je zaželela tudi za svojo mamo in babico. Žal je dobila samo svetla okvirja, zato sem rožice naredila iz barvnega paprija, ki je še temmenje osenčen z distress balzinicami. Tudi tokrat je notranjost okvirja dimenzij 10 x 15 cm.


Zaradi postopnega profila okvirja in večjega teksta, sem rože "potegnila" preko okvirja. Tako deluje še bolj 3D. 


Viola papir je najprej osenčen s temno blazinico in kasneje v sredini posvetljen z belo delicata blazinico. Nastal je tak zanimiv bleščeč efekt kot pri perla papirju. 

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca marca (vse šablone)
Crafty sentiments - ang 
Lilp atch of crafty friends #128 - ang

Zunaj naletavajo snežinke in razsaja korona virus, v blog svetu pa cvetijo vse mogoče cvetlice v čast mamam... Darage moje, hvala ker ste in ostanite zdrave!

pa, pa
Jerneja

13 komentarjev:

  1. Jaz letos več nimam mame in ji ne morem podariti ničesar, le lep spomin nanjo. Je kar praznina. tako lahko praznujem le svoje materinstvo. Lepa a zahtevna vloga v našem življenju, ja. Mislim, da si kar zaslužimo vse rožice in srčke in objeme in zahvale. Dobiti tako darilo, kot jih izdeluješ ti je pa še posebno bogastvo. Všeč so mi tvoje vijola rožice, tako na okvirjih, kot na knjižnih kazalih. Hvala, da je moja galerija izdelkov v marcu bogatejša za tvojo kreacijo. Tudi tebi vse lepo - mamica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jerneja si mojstrica dekorativnih izdelkov, lepo in inovativno je vse, kar narediš. Sem vesela, da sem bila tudi jaz že ena od prejemnic tvojega izdelka:))). Za ta lep dan, ki je letos res bolj ob strani, tudi tebi vse najlepše draga mlada mamica. Naj ti bo lepo v objemu tvoje Mije. Vse dobro tebi in tvojim želim Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Če dva enkratna in neprecenljiva izdelka. Pravi mali mojstrovini in prav gotovo sta se prejemnici razveselili.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita okvirja! Res lepo izgledata...
    Bodi lepo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna izdelka, ki bosta prejemnici še dolga razveseljevala.:-)
    Pazi nase!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito in celo leto bodo sveže - rože v okvirju!

    OdgovoriIzbriši
  7. This is absolutely lovely, nicely done.

    Thanks for joining us over at Lil' Patch of Crafty Friends and good luck for the challenge.

    HandmadeByTasha DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Rože v okvirju...krasna ideja in izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  9. Gorgeous Mother's day project! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

    OdgovoriIzbriši
  10. Koliko čudovitih stenskih umetnin, ki ne bodo ovenele in bodo osrečevale in osrečevale.
    Osrečila si tudi mene, saj si mi prinesla eno samo pomlad.
    Hvala tudi za vso tvojo pomoč pri iskanju idej, eno sem že uporabila ;-)https://ustvarjalnoprezivljanjeprostegacasa.blogspot.com/2020/03/izdelava-balinckov.html
    in igro tudi že podarila - na vrata sem jo obesila svoji mali sosedi, ki tako rada ustvarja :-)
    Vidiš, koliko veselja trosiš naokrog?!
    Lepo bodi in danes uživajta z malo v sončku, vsaj mi ga imamo, upam, da tudi vidve, Majda

    In še en hvala - hvala, ker si se nam pridružila v galeriji Scrapping4fun, Majda

    OdgovoriIzbriši
  11. Pravi umetnini. Lepe barvne rožice si dala v okvir in zapis v njem.

    OdgovoriIzbriši
  12. Z eno besedo...mojstrsko!!! Tole voščilo bo večno lahko viselo na steni....občudovanja vreden izdelek.....se ga splača kopirat!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. These are so pretty! What awesome gifts!

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Anything Goes challenge.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).