petek, 20. marec 2020

52 CCT - barve

Čisto na hitro vam pokažem voščilnico za 52 CCT v natur, zeleni in beli barvni kombinaciji. 


Uporabila sem natur osnovo, zelen origami papir in izrezke prejete od Magde in Marine. Še malo belih sequenčkov in napis pa je to to za danes. 

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca marca (valoviti kvadrati s šivi, napis))


Lep vikend in ostanite zdravi!

Ne-Ja

12 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Zelo lepa voščilnica je nastala izpod tvojih rok.

Fabiola pravi ...

adorable cette carte Ne Ja, un mignon petit cerf et ces couleurs sont parfaites pour ce sujet, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

Martina pravi ...

Tako nežna in lepa

Klara pravi ...

Krasna je! Meni pa božične v teh časih sploh ne stečejo, se mi zdi že konec epidemije zeeloooooo oddaljen, kaj šele božič...

Nataša pravi ...

Čudovita je.
Moja škatla še popolnoma prazna, upam, da mi uspe v naslednjem tednu naredit tudi kakšno zimsko voščilnico.

Zvonka pravi ...

Super si skombinirala zahtevane barve in krasni voščilnici sta nastali. Fino je tudi, da se kupček prazničnih veča. Bodi dobro, bodi zdrava.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Takih kratkih objav pri tebi pa res nisem navajena...kratko, sladko in zelo lepo.

Hali pravi ...

u kako je ljubka srnica, hvala, ker sodeluješ na 52 CCT

oldpunca pravi ...

Svetovna je! Lepo si razporedila zahtevane barve in sestavila krasno sceno. Všeč mi je prerez debla. Super podlaga srnici in smreki. :-)

Goga pravi ...

Krasno sestavljena voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

ArtMBR pravi ...

Leseni disk je prišel v roke, ki so ga krasno uporabile. Pravi izziv, nekaj dobljenega in prava ideja, pa je to to. Hvala tudi , da si nekaj zimskega dodala tudi na moj izziv.

Tina pravi ...

Zelo mi je lepa...objem k tebi in ostanite zdravi!