ponedeljek, 9. marec 2020

8. marec

... je naš dan :). Priznam, da mi 25. marec oziroma matereinski dan ni "nikoli potegnil", ker izločuje ženkse, ki niso mame... Tudi  ko smo z gasilci organizirali druženje za vaščanke, smo vedno lovili 8. marec... Ni bitno - važno je, da sem se letos odločila pocartati moje šjore s potonikami. Mama je dobila okvir, par bralnih navdušenk pa bo poštar presenetil s kazali :). 


V Tediju sem kupila precej masiven okvir za fotografije 10 x15 cm, saj sem želela dekoracijo narediti na stekleno površino. Misel je natinjena na digi ozadje in vstavljena v okvir. 


Izrezala sem oval, ga senčila in preko naredila dekoracijo iz potonik. Potonike so na okvir zalepljene s tekočim lepilom, sam okvir pa preko obojstranskega salotejpa v miški na steklo. Čeprav gre oval tako na tesno v okvir, da niti ni bilo potrebe po lepljenju.



Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca marca (vse šablone)
Scrapping 4 fun - ang 
 




Za kazala sem izbrala dve ralični misli umestila v dimenzijski okvir Tininega kazala in jih natisnila na digi ozadje. Zaradi barve ozadja, se na nekaterih delih misel ne vidi dovolj dobro, zato sem jo izrezala iz belega paprija in umestila na kazalo.


Takole na hitro pa so okrašena na hrbtni strani... Digi papir je kaširan na odpadno embalažo, potonike pa so izrezene iz belega šeleshamerja in senčene z distressi. Za malo bling-bling efekta poskrbi Wings of Stela marker, pikapolonica iz ostankov osnove pa za srečo :).

Izzivi:
Vesela hiska #4-cvetoca pomlad
Lil patch of crafty friends #127 - ang
Dream valley #220-for girls only
Ko me inspirira #75 - tag/kazalo

Drage moje, hvala ker ste :)!

pa, pa
Ne-Ja

19 komentarjev:

ArtMBR pravi ...

Pa sem srečnica, ki je prejela knjižno kazalo, mislim, da je tisto prvo na sliki,ki je v resnici še lepše in tako nežno blešči. Hvala Ne-Ja tudi za znamke in da si fantastičen okvir postavila tudi na mojo polico.

Martina pravi ...

Uau, čudovit okvir in knjižna kazala. Super ideja, ki jo bom zagotovo kdaj uporabila. Noro všeč so mi barve in kombinacije, ki si jih izbrala.

Majda pravi ...

Ljuba Jerneja, srčna hvala za tvojo čudovito knjižno kazalo, ki je s sončkom napolnilo moj dan.
Krasno si ustvarjala in vedi, da si danes delila eno samo srečo :)
Hvala, ker SI, Majda

Tina Z. pravi ...

Tole je tako lepo, od neverjetne vijolične, misli, krasni detajli... Res ti zelo hvala, pri meni je že v uporabi v zelo primerni knjigi tej misli o ženskah.

oldpunca pravi ...

Zelo lepo in pomladno cvetoče je pri tebi. Krasno si okrasila knjižna kazala in dodala prelepe misli. Tudi okvir z ovalom in potonikami za mamo je čudovit. Hvala, ker si s cvetočimi kazali okrasila Veselo hiško. Sonja

MOJCA BOŽIČ pravi ...

HVALA HVALA HVALA....tako je lep, da bo šel v okvir....ozadje je prekrasno in ta vijola s črnim pridihom...res je čudovit....pa tile tvoji v okvirju tudi...ampak moj...bohlonej 100x.....sem bila res prijetno presenečena....

Renata pravi ...

Krasno darilce za mamo. Zapis je 1A, prav tako cela izvedba. O kazalih pa raje nebi nič... Tako so mi všeč, da ni za povedat. Barve, sestavitev in seveda zapis. Zelo, zelo lepo.

Klara pravi ...

Okvirček je top! Misel svetovna, okrasitev pa tudi! Tudi kazala so lepa!

Moje drobtinice23 pravi ...

Pridna pridna Jerneja, kako zelo lepa darila si pripravila za dan žena. Okvir v okvirju je fantastično izpadel. Knjižna kazala si tudi lepo obarvala in sestavila.
Verjamem, da bodo dobro služila svojemu namenu.

Helena pravi ...

Mami so se verjetno orosile oči ob tem darilu. Res lepa in bogata pozornost. Vzela si si čas tudi za druge ženske in se jih spomnila s krasnimi kazalkami.

Metuljčica pravi ...

Prečudovit okvir za mamico me je resnično navdušil, pa seveda kazala tudi. Misel in potonike tako lepo pašejo nanje.

Tina pravi ...

uau, Jerneja. Kakšen izjemen okvir in kako lepa kazala. Barve....te pa so me čisto navdušile, potonike so prekrasne....

Zvonka pravi ...

Vauu Jerneja, čudovit okvir in krasna kazala. In barve si tako lepo ujela, bravo.

Joy Wilson pravi ...

Stunning project! It's perfectly framed too! Thanks for joining us and good luck with with your entry!
Hugs, Joy
Joyfully Stamps
Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

Valerija pravi ...

Kako zelo lepo darilo si pripravila za mamo. Navdušena sem nad napisano pesmico in krasno cvetlično okrasitvijo. Tudi knjižna kazala so fantastična. Krasne barve!

Vladuška pravi ...

Krasno si pobarvala potonike in jih uporabila na kazalih, kot tudi na tem krasnem uokvirjenem izdelku.

Sladjana Perisic pravi ...

Those are so cute! Thanks so much for playing along in the Lil Patch of Crafty Friends Challenge. Good luck with your entry and hope to see you again. Sladjana (DT for Lil Patch of Crafty Friends)

Majda pravi ...

In hvala, ker si s svojimi srčnimi izdelki ocvetličila našo Veselo hiško in blog Scrapping4fun.
Vedno te je lepo srečati, Majda

VEANA R. pravi ...

Wow!! Vse čudovito, barvito in enkratno ! Vse pohvale za ustvarjalne ideje in izdelavo. Hvala, da si nas obiskala v Veseli Hiški in naj se te sreča dotakne. Objem