sreda, 1. april 2020

Jaz tebi, ti meni pri ArtMBR

Priznam, da sem bila zelooo presenečena in počaščena, ko mi je Magda  javila, da me je izbrala za njeno novo rubriko "Jaz tebi, ti meni" inspiracija :). V teh čudnih časih ni ravno nekaj dosti želje/časa (moja služba je pač med tistimi "obveznimi") po ustvarjanju ampak za tako povabilo si je potrebno vzeti čas, a ne?


Šla sem v akcijo in pregledala njene bogate objave. Uč se mi je ustavil na mavričnem ozadju in seveda sivki, ki se skriva v objavi z naslovom Sivka v kanglici. Je pa res, da sem kolebala med marjeticami in sivko.
 

 Ne-Ja                                                        ArtMBR



Zanimivo je videti kako se barve razlikujejo med različnimi avdio napravami... približek je, čeprav sem ugotovila, da sem pozabila ozadje poškropiti z vodo - seveda, šele ko je bila voščilnica narejena ;). Ker nisem uporabila akvarelnega papirja, sem se odločila, da jo tako tudi pustim, da ne bo nepotrebnega zvijanja.


Uporabila sem enake komponente (distressi, embossing...) in šablone, razen sivke in polperel. Ne vem koliko slojev ima Magdina zalivalka - moja ima tri, ker sivka izpade lepše in bolj 3D, če cvetke zatikaš med različne sloje. Za pikico bling-bling efekta sem dodala še wings of Stella marker.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca aprila
Lil patch of crafty friends #128 - ang
TTCRD  -ang
Dream valley #222-spring colours 
Avenue 613 #231-anything goes

Sedaj pa hitro pokukajte k Magdi, da vidite kakšen izziv nam je pripravila za april. Mene pa zanima katero mojo voščilnico je vzela za inspiracijo... Vse kar vem o izbrani voščilnici je njen zapis v e-pošti: "Jaz sem navdušena, ker delam voščilnico, ki se je sam nebi nikoli spomnila, rezultat pa mi je tudi všeč. Pravzaprav sta že dve voščilnici. Juhu." 

 Za konec naj vam pokažem še maske. Mija vam vsem pošilja poljub in zahvalo, ker ostajate doma :)!


Ta "obvezni mus" me je prisilil, da sem potegnila šivilni stroj na plano in se lotila šivanja. Mija se je zapičila v medvedke, moja pa je navadno bela, ostale gredo od hiše. Če katera potrebuje navodila oz. kroje in ostala navodila o izdelavi jih najde na povezavi UKC LJ. Drugačno obliko maske, ki pa jo še nisem testirala najdete tukaj.


Upam, da bodo deteljice nosilcem prinesle srečo/zdravje in se bodo ognili tej j... Koroni! Trenutno imam končane štiri, petim manjkajo še trakci/elastika, deset jih pa še čaka ukrojenih. Ni slabo, glede na to da sem iz nočne in sanjam posteljo :P.



Izziv:
ArtMBR - pomlad/velika noč/ostani doma

Ostanite zdrave in hvala ker ste :)! Magda tebi pa hvala za povabilo in tvojo voščilnico :).

pa, pa
Ne-Ja



19 komentarjev:

  1. vau, kakšno lepo ozadje in super kombinacija s sivko, krasno si bila navdahnjena. zanimiv izziv je to, o ja.
    pa še maske šivaš, vau - joj, kako bi si sama želela, da bi znala uporabljati šivalni stroj, tako mi pa vsi kroji nič ne pomagajo, čeprav že razmišljam, da se lotim na roke. vas pa občudujem vse, ki se tega lotite.
    in hvala za linke zadnjič, hvala, ker misliš na nas, vse živo nam pride prav.
    drži se, pogosto mislim na vas, ki morate biti v službi <3.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jerneja, da se še pod tvojo objavo na veliko podpišem in se ti zahvalim za sodelovanje. Krasna voščilnica z opisom izdelave in še zelo lepo objavo si pripravila. Rezultat sodelovanje me enostavno potrjuje, da je zadeva taprava. Luštno je tole sodelovanje, pa čeprav v teh časih, ko ste nekateri obremenjeni ne samo s skrbjo zase, ampak tudi za druge. Nadvse pa mi je všeč tudi drugi del objave, ki je ravno v teh časih zelo aktualen in usmerjen v Boj proti koroni. In te tvoje lepotičke, nadvse dragocen pripomoček želim videti tudi v moji novi galeriji, kjer se tema suče tudi okrog izdelkov v smeri boja proti koroni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo, da si vabilo sprejela in kljub pomanjkanju časa naredila enkratno voščilnico.
    Poleg iskanja ustvarjalnih pripomočkov smo se lotile tudi iskanja primernega blaga za maske. Odlično ti je šlo in fajn, ko si lahko na takšen način pomagamo kar sami.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz se pa najprej ustavim pri maskah! Super so! Bravo, vsega se lotiš! Voščilnica s sivko pa kar kliče po poletju... Krasna je, super si interpretirala Magdo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jerneja, FANTASTIČNO ozadje si/sta naredili. Seveda je tudi kanglica s sivko zelo lepa, vendar me je ozadje čisto prevzelo. Zelo lepa voščilnica.
    Miji pošiljam poljubček nazaj.
    Vidim, da ti gre tudi šivanje zelo dobro od rok. z Mijo sta izbrali prav lepo blago za maske.
    Bodita lepo in ostanita zdravi ❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne-ja hvala, da si sledila mojemu pozivu v zvezi z maskami in tako na prvo mesto moje nove galerije postavila tisto, kar je v tem trenutku najbolj pomembno - skrb za naše zdravje. Še en poklon.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Jerneja, a veš, da sem pričakovala, da te v tem mesecu vidim kot gostjo pri Magdi in imela sem prav. Izbrala si čudovito voščilnico in tvoja prav nič ne zaostaja za Magdino. Prekrasne barve v ozadju in prelep šopek sivke v kantici. Čestitke za gostovanje.
    Navdušena sem tudi nad tvojimi maskami. Res si vsestranska. Jaz šivalnega stroja nimam, tako da tega se ne bom lotevala. V trgovino po najnujnejše skoči moj mož kaz z delovno zaščitno masko za kovinarje in podobne poklice :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdravljena Jerneja, zelo lepo predstavitev sem prebrala že na Magdinem blogu. Krasno si ustvarjala in v tvoje dobro srce ne dvomim. Maske pa so te dni aktualne v vseh ustvarjalnih kotičkih, kjer je doma šivalni stroj.
    Mija je pa krasen model.
    Bodi dobro, ostanite vsi zdravi, pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  9. Od kod si iztisnila čas za papirčkanje in šivanje? :-) Magdina sivka te je lepo inspirirala. Mavrično ozadje je fantastično. Krasne maske šivaš. Tudi pri meni nastajajo. Končno sem v veliki hiši našla fiksno mesto za šivalni stroj in ga aktivirala. :-) Miji pošiljam poljubčka nazaj. Ko nisem v službi, ostajam doma. Ostanita zdravi.

    OdgovoriIzbriši
  10. O, pridna si in kljub družini, službi še ustvarjaš IN šivaš maske. Moj polkon.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prehitro sem stisnila objavi, seveda sem mislila napisat Moj poklon!

      Izbriši
  11. Great card and fantastic masks ! Thanks for sharing at 613 Avenue Create xx

    OdgovoriIzbriši
  12. Vračam poljubčke zlati Miji...tebi pa pohvale za krasno voščilnico in za maske. In še poklon, ker v teh časih delaš za nas. Ostanite zdravi!

    OdgovoriIzbriši
  13. A stunning card, love the background behind the lavendar. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends and good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

    OdgovoriIzbriši
  14. Amazing card, interesting background. I like lavender flowers.
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards
    Danka
    TTCRD
    Twórcze pasje Danki {My Blog}

    OdgovoriIzbriši
  15. Love the project! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

    OdgovoriIzbriši

  16. Wonderfully created card, and the masks are fabulous....great job on both!!
    So glad you shared with us at 613 Avenue Create for the challenge! Good Luck!

    ¸ • .. ')) -: |:-. •'. • ')) * ((¸¸. •' .. • '
    Hugs ~ DT Shell 💕

    OdgovoriIzbriši
  17. Saj ne vem kaj naj najprej pohvalim. Tvoja skrb za zdravje in šivanje mask resnično zaslužita eno veliko pohvalo. En velik hvala, da delaš za nas, nekatere službe imajo pač svojo naravno dela tudi v kriznih časih. Sama sem šla danes nazaj v službo in zamenjala sodelavko. V teh čudnih časih sem vesela, da je v nas ena ustvarjalna moč, ki izžareva iz tvoje čudovite voščilnice. Res sem vesela, da sta z Magdo kljub pomanjkanju tvojega dragocenega časa našli čas za Jaz tebi, ti meni.

    OdgovoriIzbriši
  18. Zelo lepa spomladanska voščilnica s krasnim ozadjem. Vse pohvale tudi za šivanje mask <3. Hvala, da se igraš z nami na Dream Valley izzivu. Lp, Neva

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).