nedelja, 29. oktober 2023

Europa Donna #2

Druga praznična voščilnica za Europo Donna je igranje z novostmi v mojem ustvarjalnem brlogu. Hotela sem podaljšati kazalo od Najlepšega para, ampak mi ni šlo. Tako sem združila dva izreza in mednju postavila božično zvezdo (hvala Vera, ker si mi posodila set štampiljk/šablon). Vse skupaj je postavljeno na suho embossirano ozadje.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca oktobra
NBUS #55- ang (embossing folder, sentiment stamp, die of poinsettia)
Lil patch of crafty friends #216 - ang

 
Se beremo še 1x :).
 
pa, pa
Ne-Ja

4 komentarji:

Erikine spominčice pravi ...

Dobra zamisel. Mogoče je težava v neenakomerni obliki kazala. Hvala za sodelovanje pri dobrodelni Craft-alnici, kjer sem gostja. Erika

Darnell pravi ...

What a creative solution, Jerneja! Your card is beautiful! Thank you for inspiring everyone at NBUS! Good to see you again! Hugs, Darnell

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala z rožnato pentljo! Hvala za sodelovanje pri CRAFT-alnici

Debbie Mageed pravi ...

What a wonderful card! I love how you created your own banner for the front. Thank you for playing with us at the HLS Die Challenge. I hope you can join us again soon.
Debbie, DT
Secrets To Stamping
Join my Creative Creases Challenge for fun folds!