nedelja, 4. julij 2021

Mi gremo pa v šolo...

Vrtec je hiša z otroki.
O, z mnogo otrok!
Zato je še kuhinja v njem!
In veliko prijaznih sob
s stolčki za majcene ritke,
ki nemirno sedijo,
kadar prstki živahni 
barve na slike lovijo.
V vrtcu doma so igrače
za crkljanje in igre.
V vrtcu se lahko skače,
boža namišljene tigre.
v vrtec grejo prav majhni otroci
- še z dudico in v plenički.
A zrastejo in odletijo iz vrtca.
V šolo. Kot ptički...
~Barbara Gregorčič Gorenc~ 

...no, ne še čisto takoj, so še počitnice vmes, ampak ja, septembra moja male sede v šolske klopi... Nimam pojma kdaj se je to obrnilo...


Tudi letos smo starši z našimi miškami in miškolini vzgojiteljicama in gospe, ki jih je sprejemala v vrtec, podarili drobno pozornost z zahvalnico. Miška je najdena na spletu, papir z lesom v Tediju. 
 
 
V kvadrat sem zarezala krog in mu nacefrala robove, kot da jih je oglodala miška. Fotografija miške je nalepljena v ozadje, da dobimo 3D efekt pa sega makov cvet iz filca izven luknjice. Tudi postavitev tačke je taka, da sem lahko zarezala in vstavila pecelj v tačko :).
 

V notranjosti je prepesnjena "himna" letošnje generacije in zahvala.
 
Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca julija (vse šablone)
Najlepši par - lov na kolekcijo jesen/zima (mak)
Dream valley #251-all occasions
TTCRD  -ang 
Crafty sentiments- ang
Cute card thursday #690-anything goes

Drage moje, lep preostanek nedelje!
Ne-Ja

2 komentarja:

  1. kako domiselna miška in te deske v ozadju, prekrasne!
    ja, res se hitro obrne, ne moreš verjet!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jej, ja, ta čas pa res beži... Da že greste v šolo...
    Čudovite zahvalnice. Res prikupne miške kukajo iz luknjic v deskah. Super ideja!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).