torek, 25. maj 2021

Marušinih 20

Včeraj se je od najstniških let poslovila sestrica, saj je dopolnila 20-let :)! Ajej, kje je že moja matura :P... Premierno sem za njen "okvir" uporabila Tinine make iz nove kolekcije Najlepšega para.

Uporabila sem rdeč filc ter recikliran zlat papir (indijančki) in zeleno osnovo od trodelnega koledarja. Misel pa je dejansko pisana na kožo "naši tamali" :P.

IZZIVI:
Najlepši par - galerija meseca maja
Vesela hiška  - rdeča kot kri
Seize the birthday #214-make it bouquet
Crafty sentiments - ang
TTCRD  -ang

Njena Kinder pinguin torta je v bistvu generalka, ker se ni izmislila kaj bi imela :P. Meni osebno je bila presladka, zato sem po vrhu dodala še malinov žele. Zaradi tresenja roke, je potem premazana vsenaokoli... ne bom izgubljala besed o izgledu, okus je bil pa OK :).

 Tudi Mija je ustvarjala za teti...


Hkrati z njo praznuje tudi bratranec, zato pokažem še eno torto :). 

 
Tale je malinin cheesecake s kokosovim dnom in malinovim želejem. Rahlo bolj svež oziroma kiselkast. Meni je manjkal še kakšen koktejl in sem že na Karibih :) :) :)


Ekola to je to za danes od sladkih skomin :).

Nočko 
Ne-Ja

10 komentarjev:

Klara pravi ...

Mmm tvoje slaščičarske umetnine bi z veseljem poskusila, izgledajo res njami! Okvir z maki je krasen, pa tudi mali samorog za teto je lep! A gre Mija že v šolo, ko tako lepo piše?

moi pravi ...

Glede tort ne bi ... komaj brišem sline z ekrana 🤣🤣🤣
Okvir je čudovit in maki iz filca tako nežni in mehki. 🤩
Glede napisa pa ima “tamala” popolnoma prav, naj kar še naprej posluša svoje srce.

moi pravi ...

Najmlajša umetnica pa si zasluži svoj komentar.
Srčno ozadje in samorog 😍😍😍
Napis pa TOP!

oldpunca pravi ...

Vrhunska objava! Vse je super, napis pa zmaga. Na glas se režim. :-) Pa gremo lepo po vrsti od zadaj naprej. Torta za bratranca je čisto po mojem okusu. Mijina voščilnica je krasna (le kdo bi si mislil, da bo barvala samoroga!? :-)) Torta za vašo ne-več-najstnico je še ena, ki bi jo z veseljem snedla. Okvir z maki je preprosto čudovit. Super ideja, da si make izrezala iz filca. Hvala, ker si se nam pridružila v rdeči Veseli hiški.

Ne-Ja pravi ...

Klara imaš prav, Mija gre septembra v šolo - boga mami ;).

Valerija pravi ...

Sem te že prav pogrešala na blogu... Te dolgo ni bilo, a ko se vrneš, se vrneš v velikem slogu. Objava in pol!!! Vse tako lepo. S torticama si mi prav lušte naredila, še dobro, da sem si že oprala zobe, tako da hvala, ne bom sedaj ;) Mija je pa prava mala umetnica! Bravo! Ti bo lahko kaj kmalu pomagala pri tvojih projektih. Jaz že velikokrat ponucam moji punci, daj izreži mi to, kaj misliš, kako bi to...
Tale okvir z maki pa zmaga! Nedvomno! Maki iz filca so čudoviti, ampak napis je pa najboljši. Ne vem kje si to pobrala, a moram si ga zapomniti, mogoče pride kdaj prav...
Hvala, da si s svojim okvirčkom popestrila galerijo v Veseli hiški. Lepo bodi!

Metuljčica pravi ...

Vidve z Mijo sta pa res umetnici. Krasno in srčno sta ustvarjali, prava sestrska ljubezen sije iz te objave. Torta je slastna že na videz, okvir z makom in super napisom pa popolno darilo.

Billie A pravi ...

Awesome work. Great colors and so glad you shared over at Crafty Sentiments.

Tina pravi ...

Kako krasen je tvoj okvir z makom...da o Mijinem samorogu sploh ne govorim :-D!!!!!

FinArt pravi ...

Kakšna krasna objava. Polna slkadkih dobrotic. Tvoji rdeči maki pa so me popolnoma prevzeli. Lepo, da si nam tako sladko polepšala galerijo v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT