torek, 16. marec 2021

In prišla je Maša :)

V decembru je mamico in očija razveselila mala Maša :). Naročnica je za malo navihanko želela igrivo in in nagajivo voščilnico v kombinaciji s kvačkanimi Allstarkami - tako je nastal kar exploding box v barvah mavrice :). Dimenzije so 10 x 10 x 10 cm.

Poigrala sem se z novo kolekcijo Najlepšega para, si pri Tini sposodila kašen trik/idejo in wola... Začnimo kar na pokrovu - slonček v kuverti naznani rojstvo. Pri tem je malce štorast in raztrese srčke :).

Ko dvignemo pokrov se exploding box delno odpre, saj stranice držijo srčki. Po srčkih so nalepljene dodatne zvezdice, da zaokrožijo misel "naj srečna zvezda sije nate" :).

Nadaljujmo na zgornjem kvadratu. Balon/tresočka se je zapletel v bodije z Mašinim imenom. V tresočki se skrivajo srčki in izrezki iz kompleta balon, namesto folije pa sem uporabila pavz papir.

Nadaljujmo v smeri urinega kazalca. Tu se "skriva" misel za novorojenko, ki se zopet poveže z zvezdicami.

Spodnji kvadrat ima mehko srce/piškotek (narejen je iz ostanka filtra z indikatorjem za napo), ki se namaka v skodelici. Namesto prta služi kar napis, ki je tudi podložen s filtrom.

In še zadnji kvadrat, kjer je misel za starša - res je vsako rojstvo čudež, sploh ko postaneš prvič starš :).

V sredini kraljujejo kvačkane rdeče Allstarke. Barva ravno ne paše k papirju :(. Zato sem naredila gnezdo iz zelenega sisala, ki hkrati tudi fiksira copatke :).



Papir mi je res všeč :) - pola formata A1 je bila kupljena v Tediju. izrezala sem iz roba z bolj dekliškimi odtenki, drugi del se namreč prevesi v bolj modro zelene odtenke.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca marca
Scrapping 4 fun #187-stitching
Najlepši par - lov na poletno kolekcijo
Cute card thursday #677-celebrate (new birth)
Crafty sentiments - anything goes
NBUS  #24 - ang (new deys of ballon & elephnat) 
 
Drage moje, ostanite zdrave in en medvedji objem!
Ne-Ja

14 komentarjev:

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful Gift box and I love all the details!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

ArtMBR pravi ...

Najprej me zanima, kako si se sploh lahko ločila od takega lepega projekta.Že sam papir je tako lep, da bi zadoščal za popolno presenečenje, ampak ti si seveda želela celo zgodbo. neverjetno si se znašla s pripomočki. Pa tudi lepo opisala. In po vsem tem še glavna vsebina. copatke, ki bodo greli dojenčico. Škatlica pa verjetno nekaj časa srečna starša.

hazel pravi ...

Lovely explosion box

oldpunca pravi ...

Kako je pa tole lepo! Papir sem gledala v Tediju, pa mi ni bilo jasno, kaj bi lahko iz njega naredila. Sedaj vem. :-) Lepa zgodbica o rojstvu male Maše v škatlici. Super si se poigrala z detajli.

Valerija pravi ...

Uau, brez besed... Samo občudujem gor in dol in sem ter tja... Vse je tako lepo, tako popolno... Fantastičen izdelek s fantastičnimi detajli in tale papir... Prekrasen!!! Se vidi, da že celo večnost nisem bila v Tediju, če bi ga videla, bi gotovo šel tudi z mano...

Metuljčica pravi ...

To pa je bil projekt. Čudovita škatlica za dojenčico ti je vzela verjetno precej časa, a je bilo vredno, saj je nastalo prelepo presenečenje. Bravo.

*Urška* pravi ...

Prikupno darilce si naredila za malo dojenčico.In ne samo to,več kot fantastično je...od barv,oblike,postavitve in vseh dodatkov.Navdušila si me z njo.

Cvetoči travnik pravi ...

Ja Jerneja, kolk si pa tole spedenala. Že sama škatla, z dodanimi srčki, je nekaj posebnega (ali si jih dodala naknadno???), po tem vsi dodatki in razne reciklaže - super, na koncu pa še toplo obuvalo. Čestitke in lep pozdrav tebi in Miji - Andreja

Renata pravi ...

Krasno darilce. Kar zazijala sem z očmi in usti. Vse dodatke si prefinjeno dodala in sestavila res lep izdelek. Zelo, zelo mi je všeč.

Tina pravi ...

ooo, kako prelepo darilo...vrhusnko si jo okrasila!

Majda pravi ...

Čarobna, igriva in prava paša za oči :-)
Hvala za navdih, Majda

moi pravi ...

Kako pa je to cart 😍😍😍

Darnell pravi ...

Wow, Jerneja, I am blown away by this amazing detailed exploding box and the surprise inside! It must have been a joy to make and, of course, it was a tremendous joy to receive! Thank you for sharing with everyone at NBUS! Keep well! Hugs, Darnell

iris-irena pravi ...

Krasna darilna škatlica!