ponedeljek, 6. april 2020

Pohodniški abraham

Za novopečenega abrahamovca, ki v prostem času rad hribolazi in kolesari sem izdelala ne tipično voščilnico. Sicer je "Koronca" vzela praznovanje, tako mu  nečakinja/naročnica voščilnice še ni predala.


Po pravici povedano nimam štampiljk in šablon, ki bi ustrezale temu izzivu, sploh pa da bi bile primerne za moškega... Tako je padla ideja, da naredim okroglo essel voščilnico, saj bo okroglina predstavljala markacijo. Potem pa je steklo samo od sebe.


V notranji del markacije sem natisnila gore, pred njih dodala smerokaz (obdelane šablone iz seta mini prazniki) z imenom in leti slavljenca. Da sem skrila leseno palčko sem dodala planiko in štiri, recimo temu spominčice. Po obodu še voščilmo na vrvici, ki služi prehojena pot do smerokaza.


V notranjosti se motiv planike in spominčic ponovi, s tem da razmeji voščilo in enega hudo zagrizenega kolesarja. Notanja dekoracija je hkrati tudi "štopar" da voščilnica stoji odprta.



Izzivi: 
Dream valley #222-spring colours
Lil patch of crafty friends #129- ang

Drage moje, čeprav voščilnica vabi v hribe, ostanite doma in raje preglejte fotke od vaših hribolazniških podvigov :)!

pa, pa 
Ne-Ja

16 komentarjev:

ArtMBR pravi ...

Kako mi je všeč ta tvoja markacija v obliki voščilnice. Skrbno si vanjo zajela prav vse, kar planincu pomaga na poti do visokega cilja. Glede na okroglo obletnico, pa sem prepričana, da bo imel ob prvem možnem gorskem podvigu s seboj tudi še kaj potrebnega, kar pa nisi mogla zajeti v svoj izdelek. Kako prisrčnico pa je verjetno uporabil že ob praznovanju. Hvala, da si s svojo markacijo označila pot tudi na mojem izzivu.

Klara pravi ...

Uau, čudovita je! Zelo mi je všeč ideja z markacijo...

Joy Wilson pravi ...

Wow! Stunning card! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!
Hugs, Joy
Joyfully Stamps
Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

Metuljčica pravi ...

Komaj čakam, da bom lahko šla v hribe. Prav navdušila si me s svojo voščilnico. Ideja z markacijo in vsi dodatki se skladajo, da je pravo veselje. Prelepo!

Cvetoči travnik pravi ...

Jerneja naredila si super in več kot pisano na kožo. Vse čestitke in lep pozdrav od mene za tebe:) - ostanite zdravi. Objem Andreja

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Wauuu, čudovita je.
Krasan izbira vseh detajlov in elementov na voščilnici.
Pozdravček Tamara

Valerija pravi ...

Uau, fantastično si to izpeljala. Prekrasna je! Navdušena do neba in nazaj!!! Bravo!!!

Zvonka pravi ...

Jerneja, ideja z markacijo je fantastična in prav tako celotna voščilnica. Kapo dol, razturaš. Pozdrav.

oldpunca pravi ...

Globok poklon za idejo z markacijo! Fantastično si sestavila voščilnico. Ni kaj, kdor zna, pač zna. :-) Pazi nase!

*Urška* pravi ...

Waww,prav navdušena sem nad tole izvedbo voščilnice.Mislila si na čisto vse detajle,ki so potrebni pri hribolazenju.
Ostani zdrava,jaz pa ti pošiljam en veeelik objem in poljub:)

AndrejaM pravi ...

Zelo lep pogled na gore si ustvarila. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

HandmadeByTasha13 pravi ...

Lovely card and the easel is such a great technique!

Thanks for joining us at Aud Sentiments and good luck for the challenge!
Stay safe!

HandmadeByTasha DT

Andreja pravi ...

Zelo lepo okroglo moško voščilnico si naredila :-)) Krasno si jo sestavila!
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Majda pravi ...

Všeč mi je, kako si se lotila moškega izziva v Craft-alnici, kjer sem bila gostja izziva. Prava poslastica za vsakega ljubitelja gora - na vse si mislila :-)
Prijazne, nasmejane in medsebojno povezane praznike ti želim, Majda

jenny Ginger Ninja Crafts pravi ...

Beautiful card, I love the easel style and you have made something very special. Thanks for joining in with the Aud Sentiments Challenge, keep safe.
Jenny (AKA the Ginger Ninja!) Aud Sentiments DT

Kavya N pravi ...

Such a stunning creation! Cant stop looking at it :) Thank you for joining us at Aud Sentiments challenge!