sobota, 21. marec 2020

Pomlad trka na vrata

Današnja objava je posvečena ljubiteljici naravnih tonov, ki danes praznuje rojstni dan. Mislim, da ste brez težav ugotovile o komu je govora ;). Objavo ji posvečam iz enega večjega razloga - nisem ji (še) poslala voščičnice. Vem, kako je v tej situaciji hoditi na delo in nositi "glavo na prodaj", zato sem se odločila, da dokler zadeva ne mine, iz moje strnai ne obremenjujem pismonoš. Mislim, da bi bili tudi oni raje doma z družinami, kot nosili reklame po nabiralnikah... Obljubim, da se oddolžim slavljenkam, ko bo bolj miren čas - šjore upam, da razumete :).


Končno sem se lotila pomladne dekoracije za vrata. Priznam, da so ti dnevi nori in razpeti med službo in prepričevanjem Mije, da se ne sme družiti s prijateljčki...Ve kaj se dogaja zunaj, saj so se v vrtcu veliko pogovarjali o tem, hkrati pa tako pogreša družbo, da je joj. Bomo uredili tudi to :). Sedaj pa k dekoraciji. Idejo sem dobila pri Veani in jo malo priredila po svoje...


Nabrala sem viseče brezove veje in jih zvila v venčke. Vmes sem s pomočjo jutine vrvice (mi pravimo temu šmis) naredila lovilec sanj.  




Na obeh dekoracijah so ptički in umetne mini cvetke. Iz manjših vej sem spletla gnezdo, ga napolnila s sisalom in vanj naselila ptičke. Gnezda so primerna tudi za velikonočna jajčka in hkrati velikonočno dekoracijo. Dve večji dekoraciji sta narejeni, čakajo pa še trije manjši obodi.


Izzivi:
ArtMBR -zima/pomlad/mame 
Scrapping 4 fun #162- anything goes + add flowers
Vesela hiska #4-cvetoca pomlad 
TTCRD - ang 

Mija je pridala svojo skledico ampak na kovinskem obroču - je tako lažje, čeprav sem ji pomagala pri zatisovanju volne.



Drage moje, ostanite zdrave!

pa, pa
Ne-Ja

15 komentarjev:

Nataša pravi ...

Čudovito sta ustvarjale :)
Ja, za otroke je to zelo težko, zdržimo in ostanite zdravi <3

Majda pravi ...

Ooo, kako lepo!!! Hvala, ker si bila v mislih z mano na moj rojstni dan. Prav poseben občutek je, da pridem naokoli in najdem pot do sebe nazaj ;-)
Čudovito si ustvarjala s tvojo malo - morda sta vidve pregnali današnji sneg. Pri nas ga že ni in je posijal sonček.
Lepo, lepo bodita, predvsem pa varni, Majda

Cvetoči travnik pravi ...

Seveda vem, kam je namenjen in je čudovit, lepo bo okrasil njeno hiško. Pisan ji je na kožo. Bodita z Mijo ustvarjalni, to resnično dobro obvladata, imejta se lepo. Velik objem in pozdrav, bodita zdravi, Andreja

Klara pravi ...

Uau, kako lepi venčki! Bi jih dala na to-do- list, pa sumim, da bo kmalu premalo časa za takšne stvari... Upam, da nas vseeno ne doleti Italijanski scenarij...

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Kdor zna...ZNA!!!! In ti venčke sigurno obvladaš...pa naj bodo to novoletni al pa spomladanski. Krasni so....

Hali pravi ...

Kako lep venček, hvala, ker sodeluješ z njim v vESELI HIŠKI

VEANA R. pravi ...

Oh, kako me je razveselil tvoj za zapis, da si dobila idejo pri meni. To se mi je zgodilo prvič in kar srce je zatrepetalo. Za ustvarjslko ni lepšega, kot da nekoga inspirira. In tvoj venček je čudovit ! Tako naraven in barvit prinaša pomladno veselje v dom. Hvala, da si ga pokazala v Veseli Hiški in en topel objem od mene. Veana

oldpunca pravi ...

Lepo, da si pomislila tudi na poštarje. Ampak kaj, ko jim pa trgovske firme ne dajo miru. :-( Krasno si ustvarjala. Lepo si poustvarila Veanin lovilec sanj. Si kar predstavljam večna Mijina vprašanja, kdaj se bo lahko šla igrat. :-)
Pazita nase in ostanita zdravi. <3

oldpunca pravi ...

Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. :-) Sonja

ArtMBR pravi ...

Lepo je videti dvoje rok, ki skupaj ustvarjata nekaj lepega. Zelo mi je všeč venček že v fazi, ko ga še nisi obložila, saj pokaže krasno mrežo lovilca sanj in gnezda, pa seveda že sam obod je fantastičen. Potem si pa še kar nekaj materiala dodal, tako, da je končni izdelek veselje pogledati. Iskrena hvala, da si z njim okrasila tudi vrata mojega izziva. Vse pohvale, da skrbiš da bo ustvarjala tudi hči, da opravljaš pomembno delo v tem času in da pomisliš tudi na razbremenitev ne nujnih opravil, še bo čas za čestitke, ko bo vse mino in ko se bomo pobirali. Zaenkrat pa smo srečni, da se takole virtualno bogatimo in po tebi bi se morali res zgledovati.

Metuljčica pravi ...

Čudovit venček, barve so čudovite in pričarala si prave sanje.

Zvonka pravi ...

Kako čudovit pomladni venček si ustvarila, res obvladaš. In Mija ti vztajno sledi, krasno ustvarjata skupaj. Bodite zdravi.

Valerija pravi ...

Kako čudovito sta spletali z Mijo. Prekrasen venček in lovilec sanj. Hvala, da si z venčkom prinesla pomlad tudi v Veselo hiško.

Hannapanna pravi ...

How beautiful! Lovely colours and details. Thanks for sharing with us over at Scrapping4Fun Challenges and good luck. :)

- Hanna, DT

Majda pravi ...

Hvala, ker si okrasila tudi veselo hiško, naša vrata prav imenitno izgledajo :-)
Objem, Majda