torek, 6. avgust 2019

Maskiranje in rože

Poleti je en kup rojstnih dni, jaz pa brez idej za ustvarjanje... Se pozna, da ne bom "nafilala baterij" tako kot se za poletje spodobi :(. Dobila pa sem en preblisk med ustvarjanjem z Mijo (pokažem drugič) in takoj je šel v realizacijo.



Ozadja z voščili (Najlepši par) sem z maskiranjem, ki ga želijo videti pri CRAFT-alnici in po barvni shemi Less is more - tangerine, aqua, white odtisnila na rob osnove. Oxidi so zakon, sploh ko jih poškropiš z vodo in potem razpihaš s slamico :) - malo spomina na otroštvo moramo obuditi vsake toliko :).


Na prvo sem dodala bel cvet magnolije in ker nisem našla ustrezne beline med papirji, sem zarezala v enako osnovo in tako dobila ujemajoč odtenek.

Izzivi:
CRAFT-alnica #241 - maskiranje
Crafty sentiments - anything goes
Bizzy becs store - ang


Drugo sem dopolnila s planikami - zelenje je ostalo belo, same planike pa so senčene v barvah ozadja.

Izzivi:
Najlepši par - lov na kolekcijo jesen/zima (planike)
Najlepši par - galerija meseca avgusta
TTCRD - ang 
Brown sugar #292-ang
 


Da pa osnova, ki je služila za izrez prve magnolije ni šla v nič, sem jo zapolnila z izrezom magnolije iz belega šeleshamerja.
 

Razliko v odtenkih sem rešila s senčenjem in potiskom z ozadji z voščili v enakih barvah. Izrez magnolije ima odtis besedila, vstavljeni deli pa so samo senčeni. Efekt je fantastičen CAS, ki ga dopolni dvo-barvno voščilo (Mavelu).



V notranjosti sem "ranjeno" osnovo skrila z izrezom origami papirja, na prostor za besedilo pa dodala voščilo na vrvici in ostanek izreza iz poklopca. Tako je barvno usklajena tudi notranjost.

Izzivi:
Less is more #401 - tangerine, aqua, white
Seize the birthday #171-flowers
Lil patch of crafty friends #111 - ang
613 Avenue - ang
 
Negativ in pozitiv na kupu.
Še dokaz maskiranja...


Dve ste šli že na pot, ena pa še čaka pravi datum :).

En sončen pozdravček :).
Ne-Ja

11 komentarjev:

  1. Super ideje, te magnolije so prav posebej lepe in posebne!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Gorgeous color combination and perfectly fitting for those summer birthday. Thanks so much for playing along in the Lil Patch of Crafty Friends Challenge. Good luck with your entry and hope to see you again. Sladjana (DT for Lil Patch of Crafty Friends)

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautifual floral cards and your masking technique was done wonderfully! Thanks for joining us and good luck with with your entry!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so, v živo se še lepše vidijo spihane črte in magnolija izpade prav nežno... Hvala ti za čudovito rojstnodnevnico!

    OdgovoriIzbriši
  5. Oj, kako so mi pa tele všeč :). Črke v ozadju in magnolija so top kombinacija, pa še ful zanimive barve si izbrala. Kulsko!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Jerneja, ena je že moja in krasi posebno mesto. Sem prejela pa meni najlepšo.
    Lep pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Awesome trio of cards! Very artistic take on the color scheme and the effect of ink blowing is gorgeous!
    Thank you so much for joining us at Seize the Birthday!

    OdgovoriIzbriši
  8. These are all beautiful cards, thanks for sharing at Bizzy Bec's!

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful cards..Thank you so much for joining in with us at 613 Avenue Create..hope you will play along again..

    Luv CHRISSYxx

    OdgovoriIzbriši
  10. Gorgeous cards! I love your techniques.

    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to seeing you again next challenge.
    Regards,
    Rijacki

    TTCRD DT
    Rijacki's Workshop
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse je vrhunsko...od izvedbe do kombinacije štampiljk in šablon...da o barvah ne govorim. Vrhunsko!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).