sreda, 3. maj 2017

CRAFT-alnica #185 - OMBRE

Drage moje v čast mi je, da ta mesec soustvarjam z ekipo CRAFT-alnice kot gostja meseca maja :). Temo je izbrala Martina in se glasi:

Naredite izdelek z ombre efektom za ozadje. Ombre je prelivanje barve iz svetle na temno.
Prosim vas, da pri vsakem izzivu skrbno preberete tudi navodila in ne samo naslov izziva.


Tale voščilnica je naročilo za prvo sveto obhajilo. Ima tudi svojo sestro dvojčico v bolj roza odtenkih, ki zgleda takole:


Tole je bila poizkusna verzija barvanja ozadja in barvanja punčke. Z Mijo v naročju je to bolj težka zadeva in vidi se kdaj me je pucukala za rokav, vendar mi je vseeno všeč. Po novem ustvarjave tako, da se mi zrine v naročje in si ne da dopovedati da ima poleg svoje barvice in papirje in štance... v glavnem mala mora biti pri stvari ko mami ustvarja, sklepam, da bom čez par let imela super pomočnico :)!


Še oba angelčka skupaj, da vidite razliko v odtenkih in to je to za danes. Ne pozabite pokukati tudi k ustvarjalnemu teamu CRAFT-alnice Andreji, Lili, Tanji, Martini in Tini in se nam pridružiti pri tem izzivu do 16. maja 2017.

SPONZOR MESECA MAJA 
je spletna trgovina

Še ostali izzivi:
Scrapping 4 fun # 89 - anything goes
papa
Jerneja

12 komentarjev:

  1. O, kako ljubki voščilnici si naredila. Ja, Mija bo kmalu mamina pomočnica 😀

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke obema, tebi za gostjo (da slučajno ne boš imela viška časa, so punce poskrbele da te lepo zaposlijo.....pri tem izzivu boš oddala samo 200 komentarjev.....hi hi hi), tamali pa vsa čast v barvanju...še čez črto ni šla nič....učiteljco ima dobro, tako da ti bo kmal huda konkurenca z izdelki)...

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za gostjo, čestitke pa tudi mali pomočnici ;-) Obe voščilnici sta krasni!
    Naj bo takšen tudi vajin večer, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravček Jerneja, kako lepo presenečenje - čestitke za gostjo. Sta pa z Mijo odličen tandem in naj tako ostane - saj sta hudo uspešni. Lep pozdravček obema, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepi sta. Pa še nastali sta s pomočjo tvoje micene pomočnice. Kaj šele bo, ko bo Mija malo zrasla. Super ekipa!

    OdgovoriIzbriši
  6. me veseli, da si gostja in dobro si tole izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful card. Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    OdgovoriIzbriši
  8. This is lovely!
    Lia, DT S4F

    OdgovoriIzbriši
  9. vau, kako krasno sta ustvarjali, čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  10. Neja, super ozadje si naredila in ustvarila krasen prehod iz svetle v temno :-)) Lepo si jo dopolnila s Tildiko.

    OdgovoriIzbriši
  11. Adorable card and Adorable image love it. Thank you so much for joining us at Through The Craft Room Door ATG challenge this week. We hope you will come back again next week to play along.
    Linda DT TTRCD
    Ladybugstampers.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Prav prisrčni voščilnici in to, da imaš že sedaj malo pomočnico je super. Se spomnim mojih prvih ustvarjanj s hčerko, sedaj pa me je že prerasla skoraj v vsem. In ker mi manjka tako ustvarjanje si tu in tam sposodim sosede in ustvarjam z njimi. Uživajta še naprej v ustvarjanju in smehu......

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).