nedelja, 20. september 2015

Nakit za glasbenico

Danes čisto na hitro - pač nedeljsko ;). Uhančki za glasbenico, ki bodo pasali k njeni črni "uniformi". Ker se nisem mogla odločiti na kakšni podlagi so mi bolj všeč kar na obeh. To je dejansko eden izmed prvih vzorcev, ki sem jih kupila za klekljanje nakita. V črno beli kombinaciji jih najdete tukaj.

 

Lep večer in pogumno v nov delovni teden.

pa pa
Jerneja

16 komentarjev:

  1. se mi dopade zelo:))) nobel:))dlih za umetnico:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe kombinaciji sta mi zelo všeč...mislim črno in belo. Čeprav črni delujejo zelo elegantno, ti beli so pa nežni, kot snežinkica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, sploh mi ni jasno, kako lahko naklekljaš kaj tako lepega in kompleksnega! Zelo so mi všeč!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lep nakit
    čudovita eleganca
    glasbenica bo zelo vesela
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti krasni uhančki bodo popolnoma zasenčili črno uniformo. :-)) Vsak tvoj klekljan izdelek je prava paša za oči in dušo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni! Sama nimam pojma o klekljanju, zato se toliko bolj obcudujem vse ki ustvarjajo klekljane mojstrovine!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čez črn nakit ga ni, pri čipki sem pa vedno v dilemi...in kadar se ne morem odločit ali črno ali belo....najbolje je imet oba kosa in zadeva je rešena. Čudoviti uhani so. čao

    OdgovoriIzbriši
  8. Ta tvoj klekljan nakit je fenomenalen.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo elegantni so in strašansko lepi.

    OdgovoriIzbriši
  10. neverjetnen vzorec in taaako lepo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tvoj nakit je res nekaj posebnega in čudovitega. Hvala, da si se z nadvse zanimivim drevesom udeležila tudi najinega izziva.

    OdgovoriIzbriši
  12. Res so čudoviti! Brez dvoma izjemno ljubki in obenem elegantni. Obvladaš, tvoj nakit je res čisto poseben:)

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo Ne-Ja kako čudovit nakit si ustvarila :-))

    OdgovoriIzbriši
  14. ooo Ne-Ja kako čudovit nakit si ustvarila :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).