nedelja, 19. januar 2014

Kolački z marmelado

Uh, kaj je tečno to vreme - trenutno pri nas lije kot iz škafa in nimam motivacije končati voščilnice, ki je v delu :(.

V petek sem preizkusila novi recept in danes je ta pravi dan da ga delim z vami. Je prav tak za "pocartat" in paše v ta pust nedeljski popoldan. Dejstvo je da sta mi ta glavna jedca doma en pladenj "sfrezala" preden sem končala peči ma ena dva kolačka se pa še najdeta :). Okus je pa tak medenjakast, biskvit se kar stopi v ustih - v glavnem  njami :).

Recept je vzet iz nove Ramine knjižice gre pa takole:

Sestavine:
  • 9 dag medu
  • 1 jajce
  • 1 dcl mleka
  • 35 dag moke
  • 25 dag sladkorja v prahu
  • 1 pecilni
  • 1 ČŽ cimeta
  • 8 dag masla
  • 20 dag marmelade (v originalu je slivova)
  • 10 dag maka
Priprava:
Med, jajce in mleko dobro premešamo. Moko s pecilnim praškom, sladkorjem v prahu in cimet presejemo v posodo, dodamo maslo in mlečno zmes. Vse skupaj zmešamo v gladko testo in ga nadevamo v slaščičarsko vrečko. Z njeno pomočjo oblikujemo spodnjo plast kolačka, ga premažemo z marmelado in prekrijemo še z eno plastjo mase, da pokrijemo marmelado. Tako pripravljene kolačke potresemo z makom in pečemo v naprej ogreti pečici do zlato rumene barve (cca 10 min) na 170 °C. 

Bodite pozorne, da so med seboj oddaljeni, v vse smeri, vsaj za en kolaček, ker drugače dobiš namesto kolačkov palačinko :(. Meni se je tako "spridil" prvi pekač. Moji so imeli premer cca 3 cm pred pečenjem, na koncu pa cca 5 cm - tako da dobite občutek.

Še slikice:
Prvi pladenj kjer so kolački čisto preveč blizu. Zgornji so že dvojni spodnji samo z marmelado.
Ravno iz pečice - še ti se malo stiskajo.
Toliko za danes od brezvoljne mene :(.

pa pa

9 komentarjev:

  1. Sem že skopirala v svojo mapo, ker zgledajo res dobri. Hvala. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmm.....zgleda njami. Bo treba probat, jaz sem letos ostala brez knjigice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bi se priporočala za ramino e-knjigico.
      renata.kumin@gmail.com

      Hvala.

      lp.

      Izbriši
  3. Mmhmhm slastno izgledajo. Tudi jaz sem redna uporabnica receptov in Raminih knjižic :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole pa res slastno zgleda. Užitek je peči, če veš, da se bo "sfrezalo" :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Poskusim in poročam! Hvala za recept ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).