nedelja, 3. januar 2021

V novo leto...

No pa smo zaključili zelooo čudno 2020, upam da bo 2021 kaj bolj prijazno do nas vseh in: 
da bo CORONA zopet samo pivo, 
POZITIVNO spet nekaj dobrega, 
da se TESTI opravljajo samo v šoli,  
da je IZOLACIJA samo za fasade in električne žice/kable,
da se gre z MASKO samo v maškare...
 
Drage moje preprosto ZDRAVO in SREČNO! 


Letos sve z Mijo zopet postavile škratjo deželo... v igri lučk med intervali je ena fotografija v ledenih odtenkih in druga v toplih odtenkih. Katera vam deluje bolj praznično?


Če sem končala objave v 2020 z balerino, naj 2021 tudi začnem z balerino - tokrat Mijino. Mala je silhueto male baletke oblekla v roza kamenčke, ji dodala roza in zlate snežinke, ter viola kamenček za životec in naglavni okras. V notranjosti se skriva še napis od Mavelu, ki je letos bil stalnica pri mojih prazničnih voščilnicah.
 
Izzivi:
Praznični izziv pri ArtMBR - Hrestač, božična zgodba (balerina)
Najlepši par - lov na novo kolekcijo pomlad/poletje 2021  (6-kotniki)
Mavelu - razstava meseca januarja (štampiljka zlatih snežink (set snežaki) in napis v notranjosti)
Cute card thursday #667-anything goes
Christmas cards all year round -something that starts with A and/or B (blue and balerina)
 

Lani je res nastalo toliko prazničnih serij, da nisem še uspela pokazati vseh. Zvezda voščilnic je vsekakor Tinin napis.
 
 
 
Na bogato osnovo z Božičkom sem tako dodala samo skodelico iz valovitke in vanjo potopila napis. Ker napis ni prišel dovolj do izraza, sem ga podložila s pavz papirjem - efekt fantastičen :). Tako Božiček in prejemnik pijeta skupaj vročo čokolado :).
 
Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca januarja (vse šablone) 
Lil patch of crafty friends #49-ang
Avenue 613 -anything goes
 
 
Potem je tukaj še serija belega embossiranega ozadja z napisom na zelenih osnovah, pa na natur embossiranem ozadju na rdečem ozadju... Recimo, da sm pokazala vse, čeprav se mi zdi, da jih je nekaj odšlo od hiše preden so prišle do fotografa ;).

 
Želim vam lepo nedeljo in se beremo jutri, v eni posebni objavi... :)
Ne-Ja

10 komentarjev:

  1. S silno mislijo si začela tole bogato objavo. Dežela škratov je pravljična in praznična v obeh izvedbah ledeni in v topli. Kot bi bili dve različni. Če je serija tvojih voščilnic s prekrasnim Tininim napisom tvoj favorit, pa je zame tokrat Miina baletka, pri kateri ima vsak detajl svoj pomen. Hvala za sta priplesali tudi k meni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Great card, love the corrugated cup, such a cool idea..Thank you so much for joining in with us at 613 Avenue Create..hope you will play along again..

    Luv CHRISSYxx

    OdgovoriIzbriši
  3. Jej, kako svetovno uvodno voščilo. Naj se le uresniči. Voščilnice pa čudovite vse po vrsti. Škratja dežela pa mi je za pikico bolj všeč modra.

    OdgovoriIzbriši
  4. Your hot chocolate cups are delightful. The corrugated cups really add a nice pop of color and texture. Thanks for dropping by 613 Avenue Create.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo Jerneja, rdeč Tinin napis kar kliče po sreči v prihajajočem letu - naj bo v letu, v katerega smo zakorakali, obilo strastnega predajanja vsemu, kar navdihuje naša srca, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. The card with the ballerina is simple and very beautiful. I'm glad you shared them at CCAYR.
    Thank you very much for playing with us. Martina - DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Jej, kako mi je všeč misel, ki si jo napisala za uvod v čudovito objavo! :-) Škratja dežela mi je za malenskost lepša v modrih odtenkih. Mijina balerina je fantastična, vse ostalo pa itak WAU!

    OdgovoriIzbriši
  8. vau, tole pa je voščilo za to leto, o ja!! in meni je pivo corona od nekdaj všeč, ampak to je to.
    in kako ste ustvarjale, pridne in zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  9. O zelo simpatične voščilnice so nastale ❤️

    OdgovoriIzbriši
  10. Lovely. Thank you for joining us at LPCF good luck x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).