ponedeljek, 4. januar 2021

Scrapping 4 fun - izziv GD 2020

Dobro jutro vsem skupaj na ta deževen ponedeljek. Danes se vam predstavim, kot ena izmed tekmovalk pri Scrapping 4 fun na vsakoletnem tekmovanju DT ekipe, zmagovalcev in GD članic v letu 2020. Lani sem s to voščilnico, tudi z vašo pomočjo, osvojila drugo mesto - hvala vam :)! Letos je Rachelle, lastnica bloga, zadeve zelooo začinila. Iz barvne palete smo morale izbrati vsaj tri barve, dodala je tudi "twist" napis  je moral biti vzet iz nam všečne pesmi... Vam zveni tole znano?

Priznam, da sem res razmišljala in razmišljala in preposlušala vse moje TOP komade, potem pa sem pod roke dobila staro štampiljko od Mavelu-ja in zadeva je stekla sama od sebe - le kdo ne pozna Bele snežinke skupine Veter
 

Poigrala sem se z DIGI-jem, ki sem ga ročno obrezala in pobarvala (suhe barvice) z vsemi barvami na dani barvni paleti. Praznično ledeno frajerko sem umestila na zasneženo pokrajino (moker embossing), ki je dodatno razgibana s snežnimi zameti, v ozadju pa se skriva še vasica v mraku.

S pomočjo tolčene osnove in več-plastnosti voščilnica čudovito zadiha v 3D efektu. Za piko na i pa poskrbi pasta umetnega snega, ki sem jo naključno razporedila po elementih.

Božičkova kapa je res da v modrih odtenkih in božična zvezda ni rdeča temveč oranžna, ampak mi voščilnica vseeno izpade praznično.


Vse šablone/štampiljke (razen DIGI-ja in napisa) so do Najlepšega para. Seveda je prisoten tudi bling-bling efekt, ki pa se ga na fotografiji opazi samo pod določenim kotom...

Če vam je moja voščilnica všeč, lahko zanjo glasujete med 4. in 6. januarjem s klikom na Scrapping4fun. Kolikor vem, pa na tem tekmovanju sodelujejo še par slovenskih ustvarjalk, zato ne pozabi pokukati tudi k njim...

Ostali izzivi: 
Mavelu - razstava meseca januarja (štampiljka zlatih snežink (set snežaki) in napis v notranjosti)
Najlepši par - galerija meseca januarja (vse šablone)
Scrapping4fun - GD challenge 2020 
 

Hvala za vaš obisk!

Ne-Ja

6 komentarjev:

  1. Res dober izziv, prav navdušena sem nad vašimi izdelki in tvoja voščilnica je prelepo zasnežena in čudovitih barv iz dane palete.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit motiv in krasno sestavljena voščilnica. Zelo mi je všeč. Jaz sem tako dolgo odlašala, da sem zamudila izziv :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo si odgovorila na izziv Jerneja - tvoja voščilnica je naravnost čarobna in upam, da ji s svojo čarobno močjo uspe pričarati sneg : )
    Hvala za tvoj obisk na blogu in tvoje srčne sledi, ki so mi pomagale začeti nov delovni teden.
    Bodi dobro in držim pesti, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrhunsko si strla ta trd oreh. :-) Rachelle je pošteno zaposlila naše možgane. :-) Mi je všeč, da ti je potegnilo na praznično voščilnico. Čudovita je. Modra in oranžna se krasno dopolnjujeta. Z veseljem sem glasovala zate.

    OdgovoriIzbriši
  5. kako si tole krasno naredila, tako je očarljiva in barve fantastične!!
    meni je bil tole hud izziv! in hvala za tvoj glas!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa voščilnica je nastala ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).