torek, 5. januar 2021

Klara in Hrestač

Danes si je Mija zaželela barvati DIGI-je in tako sem med zalogo slučajno odkrila pobarvanko Klare med igro s Hrestačem :). 

Za ozadje sem reciklirala lanskoletni praznični letak naše občine (fotografija spodaj), Klaro in jeklo pa sem pobarvala, izrezala ter umestila v ples snežink in okraskov. Namesto barvanja balončkov sem preko nalepila polperle. Še Tinin bannerček in wola.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca januarja
Najlepši par - lov na novo kolekcijo pomlad/poletje 2021  (voščilo v zastavici)
Christmas cards all year round -something that starts with A and/or B (blue and bubles)  
Cute card thursday #667-anything goes
 
Mirno noč vsem skupaj :)!  
Ne-Ja

5 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

kako čudovito je tole, super barve na zastavici in bravo obema!

Valerija pravi ...

Čudovita voščilnica in to reciklirano ozadje ji perfektno pristaja.

ArtMBR pravi ...

Tvoja znajdljivost ne pozna meja. Gledala sem, kako si lepo naredila tiste okaske, ki vijijo iz stropa, pa potem vidim, da si tako spretno reciklirala. Vesela sem, da imam v svoji galeriji tudi to značilno pozo Klare s Hrestačem. meni je enostavno zmanjkalo časa, da bi uresničila namen, da izdelam kakšno takšno voščilnico. Toliko idej je ostalo neuresničenih, da bom še elo leto lahko ustvarjla na temo Hrestača. Seveda mi je pri tebi všeč smrekica in pa zastavica, ki je s tem rdečim robekom nekaj posebnega. nekaj posebnega se mi zdi celotna voščilnica. Hvala.

Metuljčica pravi ...

Kako dobro znate reciklirati. Bravo. Voščilnica je čudovita.

Chrissy pravi ...

Simply adorable..Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...[ Christmas Crafts All Year Round]

Luv CHRISSYxx