sobota, 15. februar 2020

Valentinove kroglice

Pri Miji v vrtcu so se pred kulturnim praznikom (8. februar) zopet pogovarjali in ustvarjali na temo dr. Franceta Prešerna. Tokrat so ustvarjali bolj sladko - naredili so Prešernove krogljice, jih lično zapakiralai in prinesli domov v degustacijo. Moram reči, da so mi bile zelooo všeč, zato sva ponovili vajo in jih včeraj predali domačim za valentinovo.




Priznam, da embalaža ni ravno višek izvirnosti, ampak je enostavno zmanjkalo časa za vse. Dejansko sem reciklirala dve škatlici od Ferrero Rocher, z acetonom odstranila datume, dodala doma narejeno vmesno podlogo (embalaža od kosmičev ovita v alufolijo), kroglice v srajčkah in seveda malo srčkov.

Velika srca sta dobljena pri Magdi, kot darilo pri njenem izzivu, vitraž srčka in napis pa sta od Najlepšega para.

recept, ki so ga otroci dobili poleg krogljic

Recept za tole slastno dobroto, pa kar prilepim... Iz dvojne  mase pride približno 50 majhnih kroglic :). Pa dober tek!

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca februarja (dragocena srca, zate)
ARTMB - zima/ljubezen
Fab'n'funky #468-love love love

Lep vikend vam želim :).
Ne-Ja

10 komentarjev:

  1. Ooo, kako izvirno in lično zapakirano. Super sta to izpeljali z Mijo. Hvala za recept, se mi že cedijo sline.

    OdgovoriIzbriši
  2. Izvirna dekoracija še bolj izvirne vsebine. Kako krasno se otroci spoznavajo s slovenskimi prazniki. Jaz se spomnim samo to, da smo morali za domačo nalogo v šoli (vrtcev takrat še ni bilo)izrezati sliko Prešerna in jo prinesti v šolo. Travma, saj doma nismo imeli nobenih časopisov, bili pa smo štirje otroci in vsi smo imeli enako domačo nalogo. Da bi mi delali takšne kroglice, potem bi še malo bolj spoštovali Prešerna in Zdravico. Recept bom kar prepisala v moj kuharski zvezek. Dekoracija pa seveda poudari vsebino, še posebej srčki.Hvala, da si prinesla Prešernove kroglice tudi v mojo galerijo, da bo imela še kulturni pridih.

    OdgovoriIzbriši
  3. These look yummy. A delightful gift. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    OdgovoriIzbriši
  4. A lovely gift, so beautifully presented, the heart tags are gorgeous! Thank you for playing along at Fab'n' Funky this week.
    Chris
    x

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, kako sladka objava. Meni se zdi embalaža super, saj si jo zelo lepo in domiselno okrasila. Ob vsebini se mi pa itak cedijo sline. Bo treba preizkusiti recept.
    Lepo nedeljo vama želim :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmm, Jerneja, tole pa bom preizkusila! Zaradi diet, ki jih imajo moji letošnji malčki palčki sem ves čas pozorna na recepte za jedi, ki jih lahko pripravimo in jemo VSI!
    Tvoja darilna embalaža pa ... cart in srce božajoča, vem, da je osrečila in osmešila vse, ki so imeli to čast, da so jih prejeli.
    Hvala še enkrat za recept in za sodelovanje v izzivu Scrapping4fun, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Oj, kako sladko in domiselno. Bravo punci!

    OdgovoriIzbriši
  8. Punci, vidve sta zakon! Hvala za sladek recept. Prav lepo si spakirala in dekorirala kroglice. Otroci bodo pa vedno vedeli, po čem je znan France Prešeren. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful valentine gifts, thanks for sharing at Fab’n’Funky.

    Pat xx

    OdgovoriIzbriši
  10. This looks so yummy! Love decoration on the boxes.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).