petek, 28. februar 2020

52 cct - folija

To tehniko sem imela v mislih tik preden so dekleta pri 52 CCT želela videti folijo na voščilnicah. Bratec mi je priskrbel malo tršo alu folijo za žar - z jo se res lepo dela in baje se jo dobi samo v E. Leclercu, pa še to ne vedno.... 


S tekočim lepilom sem jo nalepila na ostanke embalaže od kosmičev, izrezala krog s šivi in embossirala snežne packe preko srajčke. Tako sem dobila fleten balonček, ki sem ga okrasila z zelenejm sposojenim pri srnici, pentljo iz seta levanda in modre tekoče perle. Še trakec in benerček pa je balonček končan.


Več težav je bilo pri iskanju primernega ozadja/osnove. Nikakor nisem našla prave kombinacije...na belo osnovo sem preko stencil šablone in modrega distressa nanesla snežinke, pa ni bilo to, to...na koncu sem pristala na valovitem kvadratu s šivi izpod katerega se vidi snežinke.



Pokažem še en poizkus iskanja ozadja, ki je za v javnost. Osnovo voščilnice, mi je izrrezala Valerija - hvala ti :).


Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca februarja (vse šablone)
ARTMB - zima/ljubezen
Aud sentiments #245-anything goes
Lil patch of crafty friends #126 - ang
Brown Shugar - ang


Pošiljam sonček v vaše kraje in želim lep vikend :).

pa,pa
Ne-Ja

16 komentarjev:

  1. That silver turned out stunning! Thanks for joining us at 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fletna bunkica. Včasih zna res biti problem najti primerno ozadje.
    Ampak tebi to dobro uspeva :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kul voščilnici. Super izpade folija. Moja tašča kupuje v Šparu se mi zdi tudi eno, ki je večja od navadne dimenzije (za cel večji pekač pokrit) in debelejša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si tole naredila. Prvič slišim, za takšno folijo, bo treba malo pogledat po Ljubljani ;).
    Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, super si to nagruntala. Čudoviti sta obe.
    In ja, z veseljem, samo javi, če še kdaj kaj potrebuješ.
    :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen učinek si dosegla s folijo in nastale so prav posebne voščilnice. Hvala, ker sodeluješ pri 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  7. Super izgleda, lepo se blešči! Jaz bi imela kar problem skombinirat bleščanje...

    OdgovoriIzbriši
  8. Še ena, ki me vzpodbuja, da se poskusim s folijo, ampak izgleda, da mi ne bo uspelo v kratkem, bom pa do takrat druge občudovala. Meni sta simpatični obe. Modra je leeepa, rdeča pa cart. Hval, da si pribleščala k meni.

    OdgovoriIzbriši
  9. Neja, super si uporabila folijo in naredila lepi praznični čestitki :-))
    Hvala, ker rada ustvarjaš z nami pri 52CCT!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo zanimiva in super izvedba.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Neja čudovita izpeljava izziva - tvoj okrasek je tako zelo 3D, kar občutim ga na daljavo!
    Vesela sem, da se je časovnica podarjene folije in izziva združila .-)
    Prijazen začetek vikenda ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Tale folija se je pa resnično dobro obnesla in končni izdelek je čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako si pridna, že v božično -novoletnih voščilnicah. Krasne so, te tvoje okroglinke :)
    Lep pozdravček,
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  14. U, kako se blešči pri tebi! Krasno si sestavila obe voščilnici. Bo treba po nakupih, ker se navadna folija prehitro strga. Ti si jo res testirala po vseh standardih. :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. A zato ni folije več za dobit v nobeni trgovini???? Si vse izropala???? Kako malo je potrebno, pa lahko scupramo skupaj tako krasno voščilnico....samo v kuhinji je potrebno odpret kakšen predal....Modra in srebrna so pa od nekdaj prava kombinacija....

    OdgovoriIzbriši
  16. Awesome idea and I like the look. So creative. Thanks for sharing over at Aud Sentiments.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).