sreda, 12. februar 2020

GDT CRAFT-alnica - pet 3D cvetov

Lepo pozdravljene na današnji torek :). Tokrat se vam oglašam kot gostja meseca februarja pri CRAFT-alnici. Za vas imamo prav pomladni izziv - želimo namreč videti vsaj pet 3D cvetov na voščilnici. Zagotovo to ne bo težava, saj nas je Tina razveselila z novo kolekcijo in naj vam prišepnem - Najlepši par je tudi sponzor meseca februarja :).


Priznam, da sem razmišljala popolnoma v drugem stilu, ko pa sem prejela sponzorski material je bila odločitev na dlani :). Poigrala sem se z mixed media tehniko - verjetno v blažji obliki, ampak za prvič bo.


En kup embossinga (mapica, toplo, hladno), pacanje z distressi in strutkutno pasto, stencil šablone, izrezki, štampiljke, recikliran washi trak, čipka, wings of stella marker, tekoče perle, polperle, reciklaža takega in drugačnega papirja... V glavnem, efek všečen, naročnica zadovoljna - prejemnici bo pa v kompletu s prtom vzelo sapo.

Mamino kvačkanje.
Prt je delo moje mame, narejen po istem vzorcu in barvi, kot v tej objavi. Edino postavitev koščkov je drugačna. Po dolžini smo nekje okoli 140 cm, da paše na prejemničino mizo (tukaj samo pozira). Na fotografijo v dežju ujeti odtenke, pa veste da ne gre najbolje.

Od sponzorja - Najlepšega para sem prejela čudovit paketek -Tina hvala :)! V tem projektu sem uporabila zvončke, vse najboljše 4 in dragocena srca.


Sedaj je pa na vas, drage moje. Papirčke v roke in se vidimo na našem izzivu #254 -  5 3D CVETOV - same izdelajte vsaj pet 3D cvetov in jih uporabite na voščilnici. Seveda pa ne pozabite pokukati še k sponzorki Tini in DT - Andreji M., Lili in Andreji L.

Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca februarja (vse šablone, stencil metulji in zvezde, pri slonovih)
ARTMB - zima/ljubezen
TTVRD - ang
Brown Sugar  - ang

En lep sončen pozdrav iz dežele mame Uršule  - priprave na pustovanje so v teku :).
Ne-Ja

10 komentarjev:

  1. Fantastično si predstavila izziv. Zvončki so pa top.
    Lep sončen pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, ob tej tvoji kreaciji sem pa ostala kar brez besed... Najprej ta fantastičen 3D šopek zvončkov, potem pa še tako čudovito "zmiksano" ozadje... Navdušena, kaj naj rečem drugega! Bravo! In čestitke za gostovanje.
    Najlepše pa se ti zahvaljujem tudi za to, da si s svojo umetnino obogatila izziv Vesele hiške.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoja, kot praviš, blažja oblika mešane tehnike je zame pravi balzam. :-) Čudovito si pacala, barvala, lepila, zlagala, okraševala. In me navdušila! Tinini zvončki, takole sestavljeni, zgledajo kot pravi. Čestitke za gostovanje v Craftalnici in hvala, ker si svoj pomladni šopek postavila v Veselo hiško.:-) Sonja

    OdgovoriIzbriši
  4. Moram ti čestitati, da si bila povabljena v goste, čeprav bi bilo bolje, da bi se sama potegovala za zmago s to voščilnico, s katero si predstavila izziv - ker bi zmagala. Ne vem če sem že videla lepše sestavljene zvončke, kot jih delaš ti, že z enimi rozastimi si me navdušila, tako, da lahko rečem, da so ti Tinini zvončki narejeni zate. Drugo, kar mi je všeč je seveda mešana tehnika, ki ti je uspela in to v prečudovitih barvah. Hvala, da si pozvončkala tudi pri meni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow ! Čudovita voščilnica, ki zajema vse kar je potrebno za Mix Media tehniko. Ozadje je super lepo, kakor čisto ta pravo nebo z oblaki, 3D zvončki so čudoviti, ovitek iz lista knjige je oa itak moj najljubši dodatek, kakor seveda ljubki prosojni metuljčki. Čestitke za gostjo in hvala, da si nas obiskala v Veseli Hiški. Lep dan ti želim. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako čudovito si ustvarila to voščilnico. tvoji 3D zvončki so kot pravi. Lepo, da si z njimi okrasila galerijo Vesele hiške.Pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooooo, kako zelo lepo draga Jerneja. Tvoji zvončki so kot pravi, kot tisti, ki cvetijo pred mojo hiško. In tvoja igra z mixed medio - sedi 5. Vsega po malem in rezultat prekrasen! V kombinaciji s prtom tvoje mamice pa resnično popolno darilo.
    Hvala za tvojo iskrico v današnji dan, ki si jo poslala v naš domek in tudi v Veselo hiško!
    En velik objem od mene za tebe, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Flowers are beautifully associated with spring.
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards
    Danka
    TTCRD
    Twórcze pasje Danki {My Blog}

    OdgovoriIzbriši
  9. ...in ti praviš, da nimaš pojma o mixed medii? Uu noro, koliko detajlov in zvončki po res kot tapravi. Me veseli, da si se nam pridružila v Veseli hiški ♥️

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful card, Thank you for joigning us at the Brown Sugar Challenge and good luck!
    Iza DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).