sreda, 26. februar 2020

GDT CRAFT-alnica - okrogla voščilnica

Štirinajst dni je naokoli in danes se vam drugič oglašam kot gostja pri CRAFT-alnici. Za izziv  #255 želimo videti okroglo voščilnico. 



Tokrat sem se igrala z vesoljskimi papirčki in sponzorskim materialom Najlepšega para. Uporabila sem zvončke, vse najboljše 4, voščila ob rojstvu in dragocena srca. Naj vas zvončki ne zavedejo - integrirali so se v notranjost voščilnice :).  Naredila sem izrez in ga z leterpress tehniko vtisnila v osnovo voščilnice.


Vila na luni je natisnjena izrezana nato pa prelikana z zlato folijo - isto tehniko in motiv ste videle že tukaj. Isto folijo sem uporabila tudi za napis vse najboljše s tem, da sem jo kar nalepila na recikliran karton in potem izrezala. Tako se lepo integrira v celoto, brez da bode v oči.


V tem koraku sem preizkusila embossiranje s hroščkom preko stencil šablone - WAW efekt, ampak samo za papir nižjih gramatur (uporabljen je 100g)...


Preko iste stencil šablone sem nanesla tudi gel z viola bleščicami, ampak se je precej izsušil in ni prišel tako do efekta, kot je deloval moker :(.


Za tako vesoljsko voščilnico se spodobi, da je polna bleščic/zvezdic, zato je pobleščeno tudi srce, ki služi kot nosilec napisa - v bistvu konica srca usmerja tekst.  Tukaj je dokaz, da ni nujno da se napis porabi samo ob rojstvu - meni izpade tako prav simpatično :).


Napis je izrezan 2x oz. prvič samo suho embossiran v barvo ozadja, drugič pa izrezan iz belega šeleshamerja in potem zlepljeno skupaj. Pride zanimiv 3D efekt, ki pa ga je na fotografijah težko ujeti.

To bo to za danes, vaše izdelke pričakujemo na našem izzivu #255 - okroglo (naredi okroglo voščilnico). Hvala ekipi CRAFT-alnice, da me je sprejela v goste in Najlepšemu paru, ki je tudi za ta izziv naš sponzor. Ne pozabite pokukati k našemu sponzorki Tini in ustvarjalnemu timu CRAFT-alnice - Andreji M., Gogi in Andreji L.




Izzivi:
Vesela hiška # 3 - tehnika mixed media (če je premalo materiala izdelek odstranite iz nabora)
Najlepši par - galerija meseca februarja (vse šablone)
ARTMB - zima/ljubezen
Aud sentiments #245-anything goes
Crafty sentiments- anything goes
Alphabet challenge W-anything you wish

pa, pa
Ne-Ja

12 komentarjev:

Valerija pravi ...

Wow, kako je krasna. Toliko čudovitih detajlov in barv... Zelo mi je všeč!
Hvala, da si jo razstavila tudi v Veseli hiški.

Klara pravi ...

Čudovita je! Super všečen izziv!

Elaine Stark pravi ...

A lovely card. Thanks for joining Aud sentiments challenges. Elaine

ArtMBR pravi ...

WAW, kako veseljsko je zažarela ta tvoja zvezda v moji galeriji. Saj ni čudno, če si pa uporabila tako dobre pripomočke in tehnike. Pa še okroglo je zame nekaj posebnega.

VEANA R. pravi ...

Čarobna voščilnica, ki te popelje med zvezde ! Okrogle voščilnice me vedno navdušijo, tvoja je še prekrasnih barv in odtisov. Srce in zlata vila pa dodajo še dodatno energijo... Hvala za obisk v Veseli Hiški in želim veliko sreče. Objem, Veana R. DT

Tina Z. pravi ...

vau, ampak res, tako lepa je tale, obožujem ta fantastična vesoljska ozadja in seveda vile, pa še ta neka nova tehnika zame! in hvala ti, prej mi ni uspelo vsega polinkat.

oldpunca pravi ...

Vau Neja! Tvoja voščilnica je čarobna. Zelo lepo si jo sestavila in smiselno dodala zlato folijo. Lepo si zmešala različne tehnike. Letterpress zvončki so fantastičen in domiseln okras v notranjosti voščilnice. :-) Hvala, ker si okroglo lepotičko pokazala v Veseli hiški. Sonja

Goga pravi ...

Čudovita voščilnica Ne-Ja. Prelepo si uporabila prejeti materjal in ga kombinirala v sanjsko voščilnico. Še dobro, da tokrat gostuješ v Craft-alnici, ker bi bila resna kandidatka za zmago.
Hvala, da si bila z nami. Goga

Debbie Mageed pravi ...

What a pretty and unusual card! Love that background for your little fairy! Thank you for playing with us at the Alphabet Challenge and hope you join us again soon.

Moje drobtinice23 pravi ...

Se nisi nič bala da bo stencil šablona pod pritiskom počila?
Sicer je tvoja okrogla voščilnica sanjsko lepa. Toliko detajlov in zvončki v notranjosti jo res povzdigujejo visoko na lestvici ustvarjanja.

Ne-Ja pravi ...

V bistvu ni imela počit na čem - papir je 100g oz malo močnejši pisarniški, Tinine stancil šablonice pa vsi vemo da so kvalitetne :). Edino kar sem bila pozorna je to, da je bila lepo poravnana pod ploščami.

AndrejaM pravi ...

Čudovito okroglo voščilnico si izdelala, vsi elementi so dodelani do zadnje pikice! Hvala, ker gostuješ pri CRAFT-alnici