nedelja, 12. januar 2014

90-letnica

Glede na to, da sem še "mladiček" v bloganju imam kar nekaj svojih projektov še ne objavljenih. En tak projekt so tudi vabila in s tem povezana voščilnica za očetovo teto, ki je v avgustu praznovala 90-let. Ja, prav ste slišali 90-let in zgleda kot roža :).

Njena nečakinja me je prosila za izdelavo vabil za praznovanje in mi dala proste roke o materialih, barvah... skratka celostni podobi. Ker pa teto M. poznam dovolj, da vem da temu ni tako, sem se oborožila z idejami in šla k njej na obisk. Še dobro! Jaz sanjam o žametni rdeči z vaniljo in zlato ona pa potegne ven čokolado Milka in mi pokaže odtenek sence v sivkini barvi... ŠOK - vzela mi je vso sapo. Ko sem pogoltnila presenečenje sva prišli do čisto čiste oblike brez okraskov in odvečnih elementov. Vse pa je bilo v nežni lila-sivki barvi, tudi kuverte.
Njena slika iz službene izkaznice.
Pol-odprto vabilo.
Na kupu.
Pa da ne nakladam kako dobro zgleda - na spodnji sliki je z našim gasilskim podmladkom po testiranju njenih gasilskih veščin in podpisu zaprisege, saj je že dobrih 60-let tudi gasilka.
Ekola naše rožice :).
Ker sem že avtor vabil, se mi je zdelo smiselno, da ji naredim voščilnico v podobnem stilu. Osnova je step ladder card, marjetice so narejene s pomočjo štance in potem združene v cvetove, ne manjka pa niti časopisni papir.

Pomladno sveža za 90-letnico.
Še z vabilom.
Na projekt sem se spomnila, ker sem med opazovanjem vaših del videla # 25 izziv pri Izazovi i slatkisi na temo najljubša sezona. Voščilnica meni deluje zelo pomladno in sveže, čeprav je bila narejena poleti :). Mislim, da sodi na ta izziv.

En sončen pa-pa od mene za tebe :)

6 komentarjev:

  1. Luštna vabila in voščilnica. Zanimivi so mi časopisni metuljčki, saj sem tako prepogibanje doslej videla samo za izdelavo novoletnih smrečic. Všeč, zelo....

    Očetova teta je pa res rožica. In že 60 let pri gasilcih.... Kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  2. Najprej poklon do tal pred tako lepo vitalno teto in 60 let pripadnosti gasilski zvezi. Malo takih. Vabila in voščilnica pa za +5. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro, da si poslušala mladostno devetdesetletnico:-) Super barvno kombinacijo si izbrala. Tako vabila, kot voščilnica sta vrhunski!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res izgleda pomladno in mladostno. Hvala, ker se igraš z nami na Izazovi i sladkiši.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa vabila si naredila!
    Hvala, ker se igraš z nami pri “Izazovi i Slatkiši! Srečno

    OdgovoriIzbriši
  6. Posebna, osebna in unikatna vabila so mi vedno zelo všeč-ta tvoja so me pa očarala
    lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).