četrtek, 16. januar 2014

Poročne sredi "zime"

Pravijo, da ljubezen ne pozna ovir in meja. Če je želja po poroki sredi zime pa naj bo :). 

Takšna tematika mi vedno dela težave, ker se spodobi da je vse pocukrano in okrnaclano in... "ma ne, nej v mojmi stili" tako kot pravijo Ana Pupedan v svojem komadu.

Poročna No. 1 - Kristina in Miha:
Malo sem pokukala k Valiti po inspiracijo, potem pa vzela svinčnik, ravnilo in krivulje v roke ter se lotila dela. Ko sem že skoraj obupala, mi je uspelo narediti mušter za frak, sama obleka pa je bila lažji zalogaj.

Frak je rahlo formiran s flomastrom z bleščicami, obleka je embossirana in rahlo senčena z lavrinim svinčnikom. Ker ima hudič vedno mlade mi je tudi tokrat nagajal - čopič mi je padel na obleko in jo zapacal s črno :(. Potem sem nekako rešila zadevo, vendar ni embossing več tako lep na sliki se ga pa sploh ne vidi.



Namenjena je hm... recimo takole sorodstvu po obeh straneh - on je mamina ona pa očetova stran. V soboto jima želim čim lepše vreme, zvrhan koš ljubezni in sreče na skupni življenjski pustolovščini :).


Ker pa bi pri RRR za izziv # 87 radi videli ljubezen in trakove jo prijavljam. Trak je uporabljen za fes in potem znotraj za pritrditev verza.

Poročna No. 2 - Petra in Nejc:
Tale je nastala junija in je moj prvi poizkus albuma. Namenjena je eni izmed naše 4-peresne deteljice sošolk iz srednje šole. Samo ne glejte prosim izvedbe albuma, ker sem delala tik pred zdajci. Mišljen je bil kot zgibanka, potem pa je "ratala" knjižica. Slike mi je posredovala nevesta sama - Petra hvala, ker meni pač ni uspelo končati prej kot tik pred zdajci ko bi že morala iti od doma, kaj šele slikati.
Sva bila pa z dragim pohvaljena za zelo osebno darilo (piškoti iz kozarca) saj sta si en del morala narediti sama, drugi del je bila pa njuna želja.



Poročna No. 3 - Ajda in Primož:
Tale pa je bila pa dejansko moja prva prav poročna. Narejena je bila pa hm, khm... ne vem :(. Dejansko je bila za našega predsednika PGD v imenu domačih gasilcev, saj smo mu držali špalir v cerkvi, mlado-poročenca potem "poškropili" pred cerkvijo in konkretno zalili, ko so se z avti peljali pod vodnimi curki. Kdor ni gasilec ne ve kako to zgleda ;).

No pa tudi pri tej voščilnici se vidi moj "risarski talent".


Malo sem si dala duška s tri kilometrsko objavo :). Upam, da so všečne.
pa-pa

8 komentarjev:

  1. Waw, to pa je objava in izdelki. Pri vsakem izdelku je bil večji vzklik WAW. Zdaj greš lahko pa spat, za danes si naredila šiht z nadurami. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Super kilometrska objava .-) Zelo lepe izdelke si pokazala. Ampak albumček je pa res tako unikaten in simpatičen, da dobi od mene čisto vse točke :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo koliko lepih stvari si naredila in prav vse mi je zelo všeč :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. zared krasne poročne voščilnice. se težko odločim, katera mi je bolj všeč!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna serijo poročnih izdelkov si naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Simply beautiful creations! Thanks for joining us for our Valentine's Day/Love + Ribbon challenge at Really Reasonable Ribbon this week. Hope to see you for our next challenge!

    OdgovoriIzbriši
  7. Your cards are really nice.

    Thanks for joining us at RRR. Hope to see you again.

    Jenn
    DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).