sobota, 17. oktober 2020

Europa Donna # 2 in nogavičnica

Danes nadaljujemo v roza stilu, tokrat s prikupnim digijem balerine. Enkrat za spremembo sem punčko pobarvala kot črnoslasko...

Tudi na tej voščilnici sem uporabila Tinine šablonice/stencil in  napis. Igrala sem se z distressi in suhimi akvarelnimi barvicami s pikico gel-pisal. Očitno moram iti na fotografski tečaj - ni variante, da ujamem prave barve in bleščavi efekt...
 
Izzivi: 
Najlepši par - galerija meseca oktobra (vse šablone/štampilke, razen DIGI-ja) 
Crafty sentimenst -ang  
 

Priznam, da so me nogavičnice/čokoladnice malo obsedle in že zelooo dolgo jih občudujem pri Majdi :). Nogavičnico je dobil v roke sodelavec - novopečeni oči iz strani našega kolektiva. Poigrala sem se s Tininimi šablonami in dizajnerskimi papirčki.

V notranjosti se skriva žepek za € skrit v razmak dizajnerskega paprija (narejen s 6-kotniki), na drugi strani pa nogavičke in BIO bombaža.

Naši podpisi so šli na desno stran okoli napisa, naj srečna zvezda sije nate :).

Izzivi: 
Lil patch of crafty friends #143 - ang  

Drage moje, naj ta deževna sobota ne pokvari razpoloženja. Ostanite zdrave!

Ne-Ja

12 komentarjev:

  1. Ooo kako luštna balerina! Lepo si jo pobarvala! Pa tudi nogavičnica je krasna, so mi všeč pisane barve!

    OdgovoriIzbriši
  2. Še ena krasna z roza pentljo in prav tako lepa nogavičnica. Si vklopila turbo, te komaj dohajam... Lepo bodi!

    OdgovoriIzbriši
  3. beautiful cards you've made love the colours
    thanks for join us to creations in pink
    hugs ellen dtmember

    OdgovoriIzbriši
  4. Redno razturaš z digiji. :-) Malo balerino si zelo lepo pobarvala. Za nogavičnico ti lahko pa samo čestitam. :-) Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi tale motiv je zelo lep :-)) Čudovita čestitka.
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako mi je lepa tvoja nogavičnica :-D!!!...pa črnolase balerine so tako prikupne...jaz pa nimam še nobene črnolaske pobarvane :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepe voščilnice. Hvala za tvoj prispevek v dobrodelni Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala, da si se nam pridružila pri CRAFT-alnici Irena - gostujoča DT članica

    OdgovoriIzbriši
  9. Veliko lepega si pokazala. Temnolaski pentljica zelo lepo pristoji. Hvala, ker z roza pentljo sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful set of cards!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja pa iiiii! Kako čudovita nogavičnica - še pred dnevi sem jo skoraj začela izdelovati, potem pa je Tina prikazala idejo s škatlico in je takoj sledila sprememba načrta;-)
    Prvi dve pa tako prikupni; zelo, zelo sta mi všeč, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).