ponedeljek, 24. december 2018

Božič je pred vrati...

...še malo pa bo božič in potem bo, kot bi mignil, mimo že novo leto... Letošnji december je šel mimo mene z nadzvočno hitrostjo. Komaj sem uspela narediti "jelko" in speči par piškotov -  brez mojega škratka to sploh nebi šlo ;).


Za smrekico je bilo letos v planu nekaj drugega, vendar je bratec pozabil na moje "kolute" tako da sem eksperementirala tik pred zdajci. Nastala je palčja vasica pod vplivom filma Avatar. palčki so ostali od lanskoletne sezone kaj več o njih pa tukaj.


Kape so narejene iz papirja in mahu, velika pa ima spodaj še vrbove veje, da deluje kot mati drevo ;). Ker mi ni uspelo narediti novega adventnega venčka sem uporabila že videno brezovo poleno z izdelanimi utori za svečke - meni se zdi, da lepo dopolni pravljično idilo.

Izzivi:
Brown sugar #285-december theme
Dream valley #192-christmas
Fussy and fancy #227-christmas/ new-year


Nadaljevali sva z okni. Na enem so hiške Najlepšega para povečane za 400% z dodatkom snežink v ozadju pa pleza božiček po omari ;). Na drugem pa smrekice snežinke in snežne vile.



Vile, pa tudi krasijo strop :).


Posadili sve tudi božično žito (plastična embalaža), lonček s smrekico pa so naredili vrtcu :). Ideja s filcem in pon-pončki je svetovna!

Izzivi: 
Alphabet chalange - T is for trees
Metuljčica ustvarja - veselodecembrski izziv (snežinke, modra, palčki, adventni venček in praznične  
                             hiške da zadostim vsem štirim naborom :)). Darja HVALA za tvoje presenečenje :)!






Da pa vas ne pustim "lačnih" še piškotki :). Medena srca, začinjeni piškoti in  pomarančni piškoti s kokosom. 




Za vzgojiteljici nama je uspelo narediti tudi dva sladka snežaka - beri čokolada v ovoju ;). In še dva za druge namene.




Izzivi:
CRAFT-alnica #226 - prazniki pred vrati
Fab'n'funky #420-cute christmas
Najlepši par - galerija meseca decembra (zveznato nebo, mini prazniki) 
Christmas cards allyear round -anything goes
Crafty sentiments - celebrate
Želim vam lep in miren božič v krogu vaših najdražjih :)!
Ne-Ja

17 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Pa je kljub vsemu vse pripravljeno,a ne? Prekrasno imaš doma. Piškotki njami in snežaka za vzgojiteljici top. Lep božič tudi tebi in tvojim. Tamara

Helena pravi ...

Pridni ste v svojem ustvarjanju. Kljub pomanjkanju časa vam je vse odlično uspelo. Lep in miren božič.

MOJCA BOŽIČ pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
MOJCA BOŽIČ pravi ...

A samo TOOOOO!!!! Skromnost je lepa čednost ampak .....normo si sigurno prekoračila...Še vedno sem navdušena nad oblečenimi čokoladami...vedno bodo vžgale!!!! Palčki (pa čeprav iz lanske sezone) so tudi letos zelo IN...mimo piškotov bom odbrzela z astronomsko hitrostjo (ne bom razlagala na široko zakaj!!)....ampak letos pri meni zmagajo pa okna...lepo praznujte..upam, da vsi skupaj...mali pa enga lubčka....Se pa sprašujem, kako bi opravila ves ta posel brez te male palčice????

Lia pravi ...

Your christmas creations are really beautiful!
Lia DT S4F

Majda pravi ...

Kako lepo je pri tebi ... včasih koristi, da imamo manj časa, potem smo še bolj ustvarjalni ;-)
Lepo si združila staro in novo in pomoč male vile je pika na i - se vidi, da sta zeloooooo uživali in prepričana sem, da še vedno, med občudovanjem vajinega prazničnega doma.
Uživajta še naprej v nadaljevanju praznikov, Majda

Majda pravi ...

In hvala, ker svojo praznično objavo deliš na blogu Scrapping4fun, Majda

The Enticing Creation pravi ...

Lovely Christmas decoration and the 3d card nice

Hugs
DT Rituparna S4F

Tina Z. pravi ...

vau, ste pa pridni, vsestransko ustvarjalni, vsaka čast, pri nas peka piškotov še ni prišla na vrsto ...

oldpunca pravi ...

Meni pa se je zdelo, da samo pri nas dnevi letijo z nadzvočno hitrostjo. :-) Čudovito sta okrasili stanovanje. Hiške in smrečice na oknih so fantastične. Super ideja. Na piškote bi se pa kar povabila. Mojih je že zmanjkalo. :-) Čokolada, spremenjena v snežaka je krasno darilce. Lepo tebi, ko ti mali škratek pomaga. :-))

Janice pravi ...

A great Christmas project! Thank you for sharing with us at the Alphabet Challenge, and hope you can join us again soon ~ Janice DT

AndrejaM pravi ...

Videti je, kot da se je pri vas čas ustavil, ko ste uspeli tako domiselno okrasiti dom. Izvirna je tudi dekoracija čokoladic! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

Shylaashree pravi ...

you have created a beautiful projects. Good luck to you.Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
Shylaa DT@S4F
Adhiraacreations

Goga pravi ...

Ooo koliko vsega, pa praviš, da je zmankovalo časa. Čudovito ste si okrasili dom in verjamem, da je pomoč palčice prišla prav.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

Vesna M. pravi ...

Uau toliko stvari in ena boljša od druge. Odlično!

Andreja pravi ...

Zelo ste bili pridni in lepo ste zavili čokolado :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno.

MagsB pravi ...

Wow, how fabulous! Thanks for joining in at Dream Valley!

love Mags B x