ponedeljek, 17. december 2018

še zadnje praznične voščilnice

Letos sem bila pridna in imam že vse praznične voščilnice "pod streho", še več - nekaj mi jih bo celo ostalo, ma počakajmo da jih opremim še z naslovi in željami :). 




Za zadnji izziv pri 52 CCT želijo videti karkoli iz sezone 2017. Izbrala sem si skico in ko je nastala ena jih kar nisem mogla nehati izdelovati - božične zvezde so me popolnoma zasvojile.



Na fotografijah mi nikakor ni uspelo ujeti bleščanja zvezdnega prahu... v živo se to bistveno lepše vidi, sploh ker listi iz knjige naredijo vintage pridih in je to samo pikica na i.



Izzivi:
Metuljčica - veselodecembrski izziv (snežinke, bleščice)
Fussy and fancy #227-christmas /new year
Dream valley #192-christmas
Scrapping 4 fun #130-christmas


Tina in Vladka sta za #67 Ko me inspirira izbrali mojo reciklirano škatlico s srčkom. Že laternica je bila mišljena za ta izziv, vendar sem površno prebrala, da mora biti voščilnica. Danes imam voščilnico in lovim zadnje trenutke :). Tudi ta voščilnica je narejena po skici za 52 CCT iz sezone 2017.


Božično zelenje in srčke sem izrezala iz filca in jih razporedila v srčasto snežinko, ki počiva na belih vejicah. Vse šablone so od Najlepšega para, zato voščilnico lepim tudi v galerijo meseca decembra.

Izzivi:
Christmas cards all yearround-anything goes
Crafty sentiments - celebrate
Alphabet challenge s- is for seasons greetings

Tale december mi brzi z nadsvetlobno hitrostjo. Sploh nimam še ideje za smrečico, pa nas do božiča loči samo še teden dni, kje so še piškoti in ostale praznične drobnarije... Ima še katera to težavo?

Lep začetek tedna :).
Ne-Ja

23 komentarjev:

  1. Božične zvezde so lepe ampak s snežinkami iz božičnega zelenja pa si me res navdušila Letos sem obsedena s snežinkami.

    OdgovoriIzbriši
  2. WOW just beautiful! Thanks so much for playing in our Alphabet Challenge! Good Luck and please come back next month!

    Darlene
    Alphabet Challenge DT
    ALPHABET CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, super si uporabila skici. In bravo za končane voščilnice, če je kakšna preveč pa še dobro, da se papir ne pokvari in lahko počaka do naslednjega leta!:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Madonca, kakšne lepotičke! Krasno si ustvarjala. Navdušena sem nad snežinko, izdelano iz smrekovih vejic. Prva liga! Z božično zvezdo si pa tudi zmagala. :-) Super zgleda izrez iz knjige. Globok poklon.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite so Jerneja, mene to še čaka, pa peka božičnih piškotov-upam, da do petka vse uspe-če bo zdravje bo vse
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Takoj sem opazila dobro idejo z božičnim zelenjem, ki si ga sestavila v snežinko. Tudi ostale voščilnice so prave lepotičke. Hvala za tvoj letošnji odziv na metuljčici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne so vse. A tebi tudi minevajo decembrski dnevi s svetlobno hitrostjo? :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse po vrsti so lepe in tako zelo praznične.

    OdgovoriIzbriši
  9. I like the vintage look of these flowers, they are very pretty. A clever use of dies on your second card. The heart flowers look so good against the white. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  10. I love all of your beautiful cards! Thanks for sharing with us at CCAYR! :)

    ~Marie B -DT

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako super si se poigrala z drobnimi srci in nastala sta dva kupa krasnih voščilnic. Hkrati se ti zahvaljujem za prejeto voščilnico. Sem je bila zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako zelo lepe so tvoje letošnje....zadnji dve pa še posebno ;-). Iz srca hvala, ker je toko lepo sestavljeno srce lahko moje. <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Zanimivo je videti isto postavitev in isti motiv v raznih barvnih variantah! Lepe so! Hvala, ker sodeluješ v praznični CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  14. Simply beautiful, thank you so much for joining us at our last challenge at Fussy & Fancy Friday
    Andrea x

    OdgovoriIzbriši
  15. Take so vedno zelo zanimive, ko so slikane v "gasilski" tehniki....en kup barv , pa isti motiv. Fajn je tole za videt. Hvala za "vajino" novoletko....Vse dobro želim.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovite praznične voščilnice si naredila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown. Pridi spet!

    OdgovoriIzbriši
  17. Draga Jerneja, kako toplo in škratasto je pri tebi! Sem se sprehodila po objavah, ki sem jih zamudila in si pasla oči, res čudovito!
    Hvala za tvojo čudovito voščilnico, ki krasi mojo praznično galerijo - tako zelo meni na kožo je pisana.
    Lepo, lepo bodita z malo pikico in naj bodo prazniki čarobni!
    Objem k vama, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In hvala, ker jo deliš v galeriji Scrapping4fun :-)
      Majda

      Izbriši
  18. Zelo lepe praznične voščilnice si izdelala, pa koliko jih je.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  19. In hvala, da si z nami v pri 52CCT, kar dva izziva iz lanskega leta si izbrala in izdelala. Zelo lepo.
    Goga

    OdgovoriIzbriši
  20. Great creations.

    Thanks for joining us at Christmas Crafts All Year Round and all the best for 2019!

    Helen x
    DT

    OdgovoriIzbriši
  21. Krasne voščilnice, srečno v letu 2019!

    OdgovoriIzbriši
  22. Čudovite praznične voščilnice si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).