torek, 27. november 2018

Bogata notranjost #3

Pokažem vam še zadnjo voščilnico za CRAFT-alničin izziv #224-bogata notranjost. Tokrat sem se poigrala s snežakom, ki za praznične dni deli objeme. Ideja videna tukaj, dimenzije prepogiba pa tukaj.


Za šal ima praznični trak, migajoče očke, gumbki izrezani s šablono, rokavičke so narejene po predlogi, zastavice pa obrezan washi tape na katerega sem nalepila napis objem. Voščilnica  se prav lepo zloži brez zatikanja, zaradi bogate notranjosti pa ne ostane zaprta. 



Za zapiralo sem uporabila isti trak kot za šal, zaključila pa sem ga z recikliranim srčkom iz vrečke za kruh in bodičevjem Najlepšega para. Bodičevje in obod srčka sta embossirana z zlatimi in zelenimi bleščicami. Tako je CAS zunanjost zaključena :).


Glede na to, da je napis že na traku, nisem potem uporabila drugega.


Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca novembra (krog s šivi, bodika)
MŠPU - osrednji motiv v krogu
Scrapbook stamp #154-ang, option white card
52cct -ribbon and glitterr


Drage moje, to bo to za danes.  Že dolgo nisem naredila vseh treh voščilnic za CRAFT-alnico, vendar sem v teh bogatih notranjostih uživala ;).

pa pa
Ne-Ja

16 komentarjev:

  1. Great Article,Very Informative.
    Hope to see more in the future
    NCC

    OdgovoriIzbriši
  2. Adorable card. Very Creative and inspirational. Thanks for joining us at Scrapbook Stamp Society Challenge.
    Linda DT SSS

    OdgovoriIzbriši
  3. S to voščilnico bi se pa jaz ves čas igrala in prejemala objemčke! Super je. Hvala za povezavo do dimenzij. Hvala, ker sodeluješ CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si pa že prava profesionalka o izdelovanju bogatih voščilnic. Tale z objemčki me je pa še posebno navdušila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoj nasmejani snežak mi je s svojim širokim objemom polepšal dan.:-) Krasna voščilnica in zelo domiselno zapiranje s trakom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna voščilnica,
    zunanjost ne da slutiti kaj se v notranjosti skriva-kot pri ljudeh
    topel nasmeh
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako simpatičen snežak, čudovit je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hehe...najprej me je nasmejala....bogata, smejoča in objemajoča... takole nekako bi se glasila tvoja voščilnica...

    OdgovoriIzbriši
  9. That is so clever and makes me smile! Even better that it folds flat for posting. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita. Res bogata v notranjosti. Z tem snežakom bi se še jaz objemala, ta ni mrzel in leden.
    Hvala,da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Tale tvoj snežakec pa je ustvarjen za objeme in tople poljubčke.Zelo,zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako simpatičen snežak. Super ideja in izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepa je tvoja voščilnica s snežakov v notranjosti :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Najprej se ti opravičujem, da sem te preimenovala na mojeem blogu :))) Se vidi, da sem objavo pisala, ko sem bila že utrujena in koncentracija je bila na minimumu. Sem popravila. Oprosti :)
    Si pa krasno izdelala te voščilnice in notranjost je top.

    OdgovoriIzbriši
  15. Simply adorable. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši
  16. beautiful Ne-Ja
    Thanks for join us at
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Hope to see you again and goodluck

    Greetings Karin DT Coördinator

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).