nedelja, 25. november 2018

Bogata notranjost

...se glasi izziv #224 pri CRAFT-alnici. Med iskanjem ideje sem naletela na tole in se takoj spravila k delu. Notranjost voščilnice je za prvič natisnjena in narejena po predlogi, zunanjost pa po moje.



Z embossing srajčko sem naredila ozadje dodala pasico in napis Najlepšega para. Za piko na i še wings of stela marker z bleščicami in wola :).



Izzivi:
Najlepši par - galerija meseca novembra  (zastavica, napis vse najboljše in ujemi sanje)
Crafting from the heart #229 - atg
TTCRD  - atg


MŠPU Najlepšega para se je že končala, meni pa še ni uspelo narediti vseh domačih nalog. Danes pokažem obeska, ki sem ju naredila s pomočjo šablone metulji in valovitih kvadratov.



Mali metulj je izrezan 8x, material je šeleshamer kaširan s srebrno samolepljivo folijo z bleščicami. Da trakec ne spolzi skozi oba obeska ju zaustavljata preli ena spodaj in ena zgoraj.

Lep preostanek nedelje :).

Ne-Ja

10 komentarjev:

  1. Uau, tale zvezdna je pa res super! Si naredila pravo rimsko cesto:)! Obeska pa sta tudi zelo lepa, sploh metuljčkast! Tudi mene čaka še nekaj domačih nalog...

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna zvezdna voščilnica! To pa je presenečenje, ko jo odpreš :) Tudi obeska si lepo izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna voščilnica in lepi okraski za jelko
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne barve, ideja in izvedba! Super notranjost! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako bogata notranjost se ti prikaže, ko odpreš voščilnico. Tudi obeska sta kjut ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Amazing! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    TTCRD DT
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Svetovna voščilnica z zvezdicami v notranjosti. :-) Vau! Bom še malo ostala, da se je nagledam, ker vem, da se je sama ne bom lotila. :-) Tudi okraska sta lepo in domiselno izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakšna dobra voščilnica, tole si pa resnično fantastično izpeljala. Navdušena pa sem tudi nad obeski.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita zvezdna voščilnica. V notranjosti skriva pravo presenečenje.
    Hvala,da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. WoW kakšna eksplozija zvezdic :-)) Zelo lepa je tvoja voščilnica z bogato notranjostjo. Krasno si jo sestavila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).