petek, 20. julij 2018

Tigrici praznujeta

No, ne tisti živalski tigrici temveč dve tekmovalki ameriškega nogometa v domžalskem klubu Tigers. Bratec me je prosil, da naredim voščilnici za "našo" Karin in njeno sestro Astrid. Obe voščilnici sta morali biti povezani z darili, ki sta ju prejeli ena € za nove "kopačke", druga pa za Bungee jumping iz  solkanskega mostu.

Začnimo pri Karin. Za voščilnico sem uporabila kar njeno fotografijo in jo s pomočjo krogov  Najlepšega para spremenila v interakrivno voščilnico, kjer "pomerja kopačke".


V notranjosti žepek za € pod "kopačkami" na poklopcu, napis vse najboljše Karin in slogan njihove ekipe. Podpisi so bili s flomastrom na ozadje v stilu zvezdniških avtogramov na poster :).


Izzivi:
Addicted to stamps #301-anything goes
Crafting from the heart #215 - atg
TTCRD - anything goes
Crafty sentiments - add sentiment
Najlepsi par - galerija meseca julija (krogi s šivi, mini voščila)

Pri Astrid sem dobila idejo o izgledu takoj ko mi je povedal kakšno bo darilo - z waterfall card sem zadela piko na i.

Krem osnovo sem s pomočjo stencil šablone in distess blazinic spremenila v zidovje solkanskega mostu in mu dodala slak v barvah kluba. Fotografijo solkanskega mostu sem kaširala, izrezala s krogi in dodala številke v stilu skoka 3, 2,1 bungeee. Tudi fotografije si sledijo v stilu pogleda med padanjem - najprej voda potem malo mostu, malo mosta z okolico, zelenje in na koncu skakalec iz ptičje perspektive. Celoto povezuje oranžna barva kluba.



 V notranjosti žepek iz opek za € in voščilo s prostorom za podpise cele klape.


Bratec je bil navdušen nad izvedbo - misija presenečenje uspela :).

Izzivi:
Avenue 613 #211-anything goes-optional create your own designer paper
Scrapbook stamp society #145-anything goes
Lil patch of crafty friends #86 - atg
Fab 'n' funky #403-make it funny


Za konec pa na hitro še eno praznično - ne boste verjele ma mi je končno uspelo zopet ujeti izziv ;). Črna s srebrno ali zlato je tokrat tema pri 52 CCT. Stencil šablono sem senčila z srebrno Delicata blazinico na črno osnovo in dodala napis v istem odtenku. Ena CAS voščilnica po dolgem času.



Prva fotografija je slikana v senci, druga pa na soncu (računalnik se je tokrat odločil da je ne bo obrnil prav :( ). Ne vem zakaj na fotografijah ne deluje srebrno temveč bolj belo...


Izziiv:
Christmas cards all year round -july



Lep vikend
Ne-Ja

22 komentarjev:

  1. Lovely CAS design - I love snowflakes, and the touch of shimmer from the silver ink is perfect for them. Thanks for sharing with us at the 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, tista voščilnica za bungee zmaga! Sem si že enkrat ogledovala kako se izdelajo, pa sem sklenila, da bi pri meni zihr šlo vse križem :)...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klara to je pa tako na easy, da ni res. sem bila tudi jaz takega mneja, vendar je uspel a v prov. Edino pazi kakšen papir uporabljaš za trak - šeleshamer se je začel "muckati" ob pregibih.

      Izbriši
  3. Naj ti kar takoj povem,da ne samo da sem jaz ostala odprtih ust,še Klavdija je bila prav navdušena.Pravi,da si tole carsko naredila in da je super cool. Odlično si tole izpeljala in lahko ti samo čestitam.Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. ti si čisto huda s svojimi idejami, carsko! ta novoletna pa elegantna!

    OdgovoriIzbriši
  5. Neja, fantastični voščilnici. Dobri ideji za obe slavljenki in čudovito izpeljano. Tudi pri izzivu ti je šlo fajn od rok.

    OdgovoriIzbriši
  6. Amazing cards, I'm sure they were appreciated. I love the look of your snowflake card, it's a really effective technique. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see again.Gr.Kaija Dt-member

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful Christmas card. Unfortunately it doesn't follow our July theme for Christmas Crafts All Year 'Round. So sorry.

    OdgovoriIzbriši
  9. Great waterfall card - a wonderful idea for those photos. Thank you for joining the Anything Goes Challenge at Lil Patch Of Crafty Friends.

    OdgovoriIzbriši
  10. What a terrific waterfall card you've created, Ne-Ja. The perfect way to show off the photographs. Love the colours you've used. Thanks so much for joining our ATSM Challenge this week.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo si ustvarjala. Super ideje!

    OdgovoriIzbriši
  12. Love how you personalized each card for the gift and the person. The interactive element on the first is so fun!

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Add a Sentiment challenge.

    OdgovoriIzbriši
  13. Stunning project,love it...thank you for joining us at ATSM challenge this week,hop to see you again
    Željka DT xx

    OdgovoriIzbriši
  14. Dobro si opravila z izzivom glede rojstnodnevnih voščilnic. Tako ena kot druga sta super. In lepo, da si ujela še en zimski izziv.

    OdgovoriIzbriši
  15. Kapo dol draga Jerneja - domiselno in dodelano, pa tako zelo osebno! Vse čestitke za izdelavo, pa še izziv si uspela ujeti, meni je pobegnil ;-)
    Naj ti uspe ujeti vse, kar si tvoje srce želi, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danes, po skoraj mesecu dni, je v moj e - nabiralnik prišel odgovor glede objave komentarjev na blogu - če sprejmem ;-) Sem z veseljem potrdila, zato še enkrat hvala za pomoč.
      Objem k tebi, Majda

      Izbriši
  16. What a lovely technique. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasni ideji za voščilnici, sploh tista s slapom mi je všeč (verjetno ker se je še nisem lotila, strahospoštovanje 😂)
    Pa tudi praznična je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  18. Tako pozno prihajam na obisk, da mi je kar malo nerodno. :-) Vedno znova se čudim tvojim svetovnim idejam. Super znaš narediti tematske voščilnice. Verjamem, da si s tema dvema zadela žebljico na glavico. Jaz sem navdušena. :-) Tudi praznična mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  19. Ja bravo, kako si vse skupaj izpeljala in nastalo je pravo rostnodnevno presenečenje. Pa tudi zimska mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).