sobota, 14. julij 2018

90-letnica

Lani sem vam pokazala darili za očetovi teti v častitljivih letih. Včeraj je mlajša dopolnila 90-i rojstni dan, starejše pa žal ni več med nami. No in da bo žurka "onrgi" je še bratranec postal drugič očka :) - ma o tem kdaj drugič ;).


Naredila sem ji voščilnico v stilu exploding box z vintage pridihom. Uporabila sem natur osnovo, fotografijo in posušene hortenzije, šabloneNajlepšega para  ter bež čipko s polperlami.


Pokrov krasijo valoviti kvadrati v več plasteh in iz različnih materialih. Reciklirala sem ostanke kartona, zmečkanega papirja, ki ščiti nove čevlje in seveda lista iz knjige za piko na i. Dodala črko E za Elizabeto z devetimi cvetki hortenzije in čipkastim trakom. Vse skupaj je malo dodelano s štampiljko vijug in zlatim "smušingom".


Vse skupaj je bolj v natur - viola odtenkih s pikico zlate in seveda slezasto zelene pri hortenziji.



V notranjosti se skriva korito (valoviti kvadrati v več plasteh iz kartona in moos gume) s hortenzijami izmed katerih kuka številka 90. Po obodu je zemlja narejena iz semen in čipka da ublaži prehod oz naredi potko okoli gredice.



Notranjost mi je naredila kar nekaj sivih las, ker se nisem mogla odločiti kako naj dokončam stranice. Osnova je fotografija hortenzij izrezana z valovitimi šivi. Na dveh straneh je izrezek vse najboljše zgoraj naši podpisi, spodaj pa misel.  vse skupaj zopet dopolni 9 cvetkov hortenzij in zlat "smušing".




Zunanje stranice niso pretirano okrašene, samo senčen rob in odtis trave. Ves blišč se skriva v notranjosti.


Glede na to, da sem jo končala danes ponoči/zjutraj in fotografirala pred službo so slike bolj tako-tako :(.

 Izzivi:
CRAFT-alnica # 215 - vintage (če je bila mišljena samo navadna voščilnica jo potem odstraniti iz nabora)
Najlepši par - galerija meseca julija (valoviti kvadrati, pravokotniki s šivi, vse najboljše, številke s šivi)
Aud sentiments #207-flowers +sentiment (sentiment is inside the box)
Scrapbook stamp society #144-ang-option use dies
Alphabet challenge H-is for happy birthday

Želim vam čudovit sončen vikend in da se naužijete sončka še zame moj bo žal deloven :( 

pa pa
Ne-Ja

15 komentarjev:

  1. Že od zunaj izgleda fantastično,znotraj pa wawwww.Prekrasno si tole naredila.Prava poezija.Vesela sem,da si se pridružila izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za tako visoka leta. Škatlica pa je fantastična - vse dodelano in premišljeno tako od zunaj kot tudi v notranjosti.
    Hvala za lepe želje glede vikenda. Upam, da tvoj ne bo preveč stresen in delaven.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se spomnim tistih tvojih čarobnih in pravljičnih metuljev iz lanskega leta! Popolni so. <3 In letošnje praznovanje si čudovito polepšala s svojo bogato okrašeno škatlico. Čestitke slavljenki za njen jubilej. Tebi pa za tako dovršeno škatlico. Všeč mi je, ker se bogastvo skriva v škatlici. Sama sem se jim tako dolgo upirala, ampak sedaj so me čisto očarale in navdušile prav tako pa tudi prejemnike in naročnike. Pred kratkim sem tudi sama naredila eno za našo teto, ki je prav tako praznovala svoj visok 90. jubilej. Kmalu pokažem ;) Sicer pa tudi sama rada pustim stranice preproste. Tvoje pa so krasno obdelane. Še posebej so mi všeč cvetovi hortenzij, ki so glavna nit v tvoji škatlici in gredica, res čudovito. Upam, da ti bo tale moj komentar skrajšal in polepša deloven vikend. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšna lepa škatlica! Mi je všeč, da si uporabila prave suhe cvetove, edino ne vem, kje imaš ti vse to pospravljeno:)! Čestitke tudi slavljenki...

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito, vse štima, samo gredica z bogastvom cvetov je pa izjemna! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnivi

    OdgovoriIzbriši
  6. Si me od občudovanja sivke in rožmarinovih cvetov odpeljala med hortenzije in v domače kraje... S svojo škatlico si me popolonoma očarala!!! Barve, plasti, posrobnosti... tako zelo, zelo lepo.
    ☀️ ti pošiljam izpod svoje 🏝, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Globok poklon vsem plastem papirja in čipkam in cvetlični gredi in tvojim idejam. Čudovito škatlico presenečenja si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uh, kako si se potrudila. Vse so do potankosti obdelala in v ospredje postavila čudovito hortenzijo. Superca!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako čudovito darilo za tako častitljivo starost. Všeč mi je mix vseh materialov.

    OdgovoriIzbriši
  10. A wonderful exploding box. so pretty. So pleased you shared with us at Alphabet Challenges. Caz DT.

    OdgovoriIzbriši
  11. it's very beautiful Ne-ja
    Thanks for join us at
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Hope to see you again and goodluck

    Greetings Karin DT Coördinator

    OdgovoriIzbriši
  12. Uau, čudovita in zelo bogata škatlica presenečenja.

    OdgovoriIzbriši
  13. Oh kakšna lepotica. Prekrasno obdelana z več plastmi papirja, prav gotova pa so fuhi cvetovi hortenzije pika na i. Fantastična škatlica za častitljiv jubilej.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovito škatlico presenečenja si naredila :-)) Lepo si jo sestavila.
    Malce zamujam s komentarjem; najprej dopust, potem pa še gripca.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala, ker si se nam pridružila na "vintage" izzivu :) Čudovito škatlico presenečenja si naredila, vendar jo žal pri ocenjevanju nismo upoštevale, ker je izziv zahteval le voščilnice.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).