četrtek, 10. maj 2018

Hiperaktivni slonček

Ne moreš da verjameš, vendar sem se lotila Tininega in Vladkinega izziva #65 ko me inspirira - interaktivno. Tinina ideja s črko mi je bila tako všeč, da sem šla takoj v akcijo. Uporabila sem črko A, za našega Anžeta in dodala slončka, ki hiperaktivno dela prevale po prečki a-ja. Sprva je bilo mišljeno, da se bo premikal po celotnem a-ju, vendar je bil za prvič to prevelik projekt (beri ob 1h zjutraj ni bilo več energije).

  
Tehnika mi vrti slike v tri krasne zato sem obupala - vseeno je razvidno, da zna slonček delati prevale :P

Okroglo osnovo sem senčila s plastično šablono krogcev in dodala izrezane črke (A je narejen ročno, nže pa s šablono). Bela kuverta je premazana z mint akrilno barvo in prav tako senčena. Črke NŽE so premazane s prozornim glossy acecntom za 3D občutek.


V notranjosti se skriva Marinin napis, ostali del posvetila je bil dodan ročno. Njegova mami shranjuje vse v zvezi z njim, tako da je ročno napisana voščilnica lepši in bolj oseben spomin :). Sploh sedaj, ko bo kmalu veliki bratec :).


Del darila predstavlja tudi, doma narejen,  spomin z medvedkom Pujem v reciklirani škatlici od topljenega sira (400g pakiranje, ker je višja). Slikice so natisnjene in nalepljene na ostanke kartonskih krogov (dobila kot odpadni material). Na poklopcu je recikliran krog iz škatle kosmičev, ki sem ga uporabila kot črkovalnik za Anžetovo ime, dodala Tinin napis in številko 2 za dve leti.


Mija ima podobno verzijo, vendar že več parov, je le malo starejša :). Igrica je dnevno v uporabi in mala me premaga kot nič :P. Slonček, krogi s šivi, izrezan napis in šablona krogci so od Najlepšega para, zato komplet prijavljam v majsko galerijo.

Izzivi: 
Aud sentiments #203-cute-sentiment (sentient is inside the card)
Lil patch of crafty friends #81 - atg
Scrapbook stamp society #140-anything goes
Scrapping 4 fun #114-anything goes
Brownsugar #278-masculine or fathers day (card is made for boy)

pa pa
Ne-Ja

8 komentarjev:

  1. Lovely creation,
    thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. A lovely poject. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale bi bila pa huda ideja, pa čeprav bi jo delala ob enih popoldne, da bi se ta slonček valil preko celotne črke...že tole zgleda super.Ker je to za otroka, je prav da se delajo prevali po dolgem in po čez...se bo malemu še bolj dopadlo. Pa še reciklirana škatla od sira za slike...fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  4. Še en imeniten izdelek - celotno darilce je res srčno in sončno, ti pa si me ponovno začarala z idejo in izpeljavo!
    Hvala tudi za ponovno sodelovanje na blogu Scrapping4fun!
    Sončka ti pošiljam z željo - imej čudovit vikend, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Si me tako navdušila s tvojim slončkom, da sem se morala še sama lotiti interaktivne voščilnice - hvala za navdih :-)

      Izbriši
  5. Such a fabulous.
    Thank you for playing with us at Scrapping4fun challenges.
    Priya-DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako je simpatična, vesela in zabavna. Sem vesela, da si se nama pridružila s to ljubko voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  7. What a fun and fancy design card! TFS it with BSChallenge!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).