ponedeljek, 5. marec 2018

Tulipsrček

V soboto je praznovala ena in edina Tina :).  Naredila sem ji voščilnico s posebnim tulipanom, ki ima namesto cveta srček - zato tulipsrček. Prisežem da nisem vedela za Sonjino idejo, sploh ker se ta ideja razvija in odvija že odkar je Tina pokazala novo linijo šablon :).



Ampak pojdimo od začetka. Projekt Tina se je začel takoj po 4. srečanju ustvarjalk v organizacij Andreje in Maje. Takrat se je zagledala v Sonjin uhanček in Majdin prstan in si zaželela nekaj svojega :). Začeli sva govoriti o srčki pa barvi pa velikosti pa... 




Na koncu si je izbrala tele uhančke brez odvečnega bingljanja v natur barvi z lesenimi perlami. Meni so svetovni, in kolikor mi je prišepnila Tina so tudi njej všeč. Ima pa eno težavo, tudi kirurško jeklo v osnovi ji povzroča težave. Če slučajno katera ve, kje se da dobiti osnove za viseče uhane iz srebra, naj nama prosim javi :).


Sedaj pa še zgodba o srčkih. Med dogovarjanjem sem narisal tri vzorčke za različna srca - vsi so bolj podolgovati, ker je tako všeč Tini. Tale je prvi izmed njih in je narejen s štirimi pari belega sukanca in rdečim tekočim parom, da dobim efekt pisanega tulipana. Žal sem prehitro nalepila stebelce in tako cvet nekako prisiljeno stoji - je pač poseben :).


Na voščilnico je všit, tako da ga bo lahko odpela in uporabila za karkoli drugega, medtem ko je steblo izrezek (hvala Andreja) pobarvan z distressi in vodo. Prav tako je tudi ozadje našpricano z različnimi odtenki zelene in s tekočimi perlami napikano za rdeče rožice v travi. Napis zate (hvala Mojca) je izrezan iz moosgume in rahlo senčen z rdečo ter pipet na vrvico. Gumbek za srečo namesto pentlje pa tudi ne sme manjkati.

Tole je Tinina zahvalnica, ki sem jo prejela poleg šablonice pri njenem žrebu novosti, srčki pa so prva serija preizkusa vzorčnih srčkov narisanih zanjo. Barva je zelo temno rdeča, tako da se slabše vidijo. So vam všeč? Na podlagi teh srčkov pripravljam še nekaj, ma o tem kdaj drugič.
Še pofočkam voščilnico v marčevsko galerijo najlepšega para in vam vsem želim lahko noč :).
Ne-Ja

10 komentarjev:

  1. Oh, krasni so! Mislim teli tulipsrčki oz.srčkopani:). Temno rdeči so res čudoviti. Si za srebrne nastavke pogledala tudi v kakšni zlatarni? Pa če me spomin ne vara, so včasih imeli srebrne tudi v kakšni ustvarjalni trgovini...

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj Jerneja, ko vidim tvojo kleklarijo me takoj prsti zasrbijo :)
    Super si posrčkala tulipane:) Super izdelke si nam pokazala.

    OdgovoriIzbriši
  3. o madonca...saj si mi razlagala kako bo to zgledalo ampak tole je VELIKO bolje kot tvoj "govoreči" projekt. Prekrasno...spet malo drugače uporabljene Tinine šablone. A ni to fino....vsaka nekaj doda in nastane tisoče idej, ki se jih da uporabiti za voščilnice. Domišljija res nima meja. Zdaj me pa res že fino firbec matra, kako bo izgledal tisti drugi projekt...na pol ga poznam ampak...mislim, da bom spet fino presenečena. Tole je pa res TOP.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jerneja vse pohvale. Čudovito si izpeljala ta projekt in tudi sama se bom pustila presenetiti z novim. Komaj čakam kaj boš pokazala. Tvoji tulipsrčki so prekrasni. Zdaj bo v MB kreativni teden, pa bom malo povprašala o srebrnih osnovah.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Jerneja, vse pri tebi je polno posebne srčnosti in prijaznosti...to je sedaj ujeto v moje najlepše uhane in čudovito voščilnico. Hvala iz srca za vse lepote izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  6. Aha! Tukaj je, tulipsrček. :-) Ideja, da cvet zamenjaš s srčkom, se ponuja sama po sebi. Moji papirnati srčki tvojemu čipkastemu ne sežejo niti do prvega lista. :-)) Krasna voščilnica, krasni uhani, krasni temno rdeči srčki.
    Če je to tolažba, imam tudi sama velike težave, ko dam v uho karkoli, razen zlata. Zato vse čudovite uhane razkazujem samo par uric na mesec. Sem pa takrat toliko bolj važna. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasni izdelki. Ti tulipsrčki so res nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, krasno ustvarjanje in kar nekaj ustvarjalk je sodelovalo ;) Lep srček si sklekljala in še vedno pravim: kapo dol za vse, ki to znate. Ti pa si tako polna idej in novih domislic.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoje ideje in nato izdelki so fenomenalni, uhančki več kot čudoviti in sploh je vse tako, kot mora bit, saj s tvojimi čipkami res ni kaj za sfalit:) - joj sem kar malo v rimo zlezla:). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).